összköltség típusú eredménylevezetés

English translation: appropriation of profit/loss based on total costs

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:összköltség típusú eredménylevezetés
English translation:appropriation of profit/loss based on total costs
Entered by: Krisztina Lelik

17:53 Feb 20, 2005
Hungarian to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Hungarian term or phrase: összköltség típusú eredménylevezetés
éves beszámoló kieg. mellékletében szerepel
Krisztina Lelik
Greece
appropriation of profit/loss based on total costs
Explanation:
mivel Magyarországon csak kétfajta eredménykimutatás/ -levezetés létezik, van "típusa" (A meg B), de ezt legalább olyan nehéz lefordítani, mint mondjuk a számlaképest, amit nemrég kérdeztem, úgyhogy én inkább emellett lennék.
Selected response from:

Eva Blanar
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5profit and loss account/statement using total-cost method
Douglas Arnott
4 +1Expenditure (total cost) format
Andrea Szabados
4appropriation of profit/loss based on total costs
Eva Blanar


  

Answers


25 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
összköltség típusú eredménylevezetés
appropriation of profit/loss based on total costs


Explanation:
mivel Magyarországon csak kétfajta eredménykimutatás/ -levezetés létezik, van "típusa" (A meg B), de ezt legalább olyan nehéz lefordítani, mint mondjuk a számlaképest, amit nemrég kérdeztem, úgyhogy én inkább emellett lennék.

Eva Blanar
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 178

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
összköltség típusú eredménylevezetés
Expenditure (total cost) format


Explanation:
Teljesen egyetértek Éva válaszával is, de kiegészítésnek túl hosszú lett volna egy alternatív verzió, azért írok másik választ.

Eredménykimutatás: Income statement (US) / Profit and loss account (GB)
Összköltség eljárás: Expenditure/total cost format
Forgalmi költség eljárás: Operational/cost of sales format

Andrea Szabados
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eva Blanar: ez nagyon jó, csak persze "income statement, total cost format", nem?
28 mins
  -> Igen, persze, csak a második felére koncentráltam, az eredménykimutatás egyértelmű volt... Köszi!

13 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
összköltség típusú eredménylevezetés
profit and loss account/statement using total-cost method


Explanation:
még egy, a Big4 által használt lehetőség..

Douglas Arnott
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 68




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search