elektromos csatlakozó vs hálózati csatlakozó

English translation: mains cable/plug/socket vs ethernet cable/plug/socket

20:13 May 24, 2014
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
Hungarian term or phrase: elektromos csatlakozó vs hálózati csatlakozó
Viszonylag általános dolgot fordítok egy kisker. projekthez, és ezzel a mondattal találkoztam:

"A munkaállomás működéséhez három elektromos csatlakozó, és kettő hálózati csatlakozó – végpont - szükséges."

Sajnos magyarul sem tudom, mi a különbség az elektromos csatlakozó és a hálózati csatlakozó között. A megrendelővel már felvettem a kapcsolatot, de ő sem tudja, reményeim szerint itt talán akad valaki, aki segíteni tud.

Köszönöm!
Orsolya Naszradi-M.
Hungary
English translation:mains cable/plug/socket vs ethernet cable/plug/socket
Explanation:
Te látod jobban a szövegkörnyezetet, így csak tippelni tudok. Nem lehet, hogy a hálózati csatlakozó a számítógépes hálózati kábelre (ethernet) vonatkozik?
Selected response from:

Tamas Elek
United Kingdom
Grading comment
köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3mains cable/plug/socket vs ethernet cable/plug/socket
Tamas Elek
4 +1power supply plug / network plug
Gusztáv Jánvári


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
mains cable/plug/socket vs ethernet cable/plug/socket


Explanation:
Te látod jobban a szövegkörnyezetet, így csak tippelni tudok. Nem lehet, hogy a hálózati csatlakozó a számítógépes hálózati kábelre (ethernet) vonatkozik?

Tamas Elek
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
köszönöm!
Notes to answerer
Asker: csapok a homlokomra, hát persze! nagyon köszönöm a villámválaszt! :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári
1 min
  -> Köszönöm!

agree  Tony Sarok
8 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Zsofia Koszegi-Nagy
1 day 3 hrs
  -> Köszönöm!

9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
power supply plug / network plug


Explanation:
A hálózat számítógépes hálózat minden bizonnyal

--------------------------------------------------
Note added at 54 mins (2014-05-24 21:07:58 GMT)
--------------------------------------------------

:) hát van az úgy, hogy az ember annyira benne van, hogy épp a legtriviálisabb válasz nem jut eszébe

Gusztáv Jánvári
Hungary
Native speaker of: Hungarian
Notes to answerer
Asker: nagyon szépen köszönöm, most rettentő kínosan érzem magam, hogy ez nem esett le.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Miklós Monostory
6 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search