natúr

English translation: natural

20:20 Jun 23, 2008
Hungarian to English translations [PRO]
Marketing - Cosmetics, Beauty
Hungarian term or phrase: natúr
Termékek olyan típusai, amelyek illatmentesek, ízmentesek. (pl: natúr szappan)
lginder
English translation:natural
Explanation:
"additive-free" - adalékanyagmentes
"fragrance-free" - illlatmentes
"flavourless" - ízmentes

Selected response from:

Sonia Soros
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +4natural
Sonia Soros
5 +1natural, organic, fragrance free, (100%) allergy tested,
juvera


  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
natural


Explanation:
"additive-free" - adalékanyagmentes
"fragrance-free" - illlatmentes
"flavourless" - ízmentes



Sonia Soros
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  hollowman (X)
7 hrs
  -> Köszönöm!

agree  Andras Mohay (X): "additive-free"
14 hrs
  -> Thanks

agree  Hungary GMK
17 hrs
  -> Köszi!

agree  Andras Kovacs: megjegyzendő, hogy az élelmiszereknél a natúr az a "plain" vagy "unsweetened"
331 days

29 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
natural, organic, fragrance free, (100%) allergy tested,


Explanation:
Attól függ, hogy mire helyezik a hangsúlyt. A fenti szavak mind használatosak, de pl. a natural nem feltétlenül jelenti azt, hogy illatmentes. (Az ízéről legtöbben nem kívánkozunk meggyőződni.)

Ezért a szövegedtől függően, ha a szóbanforgó termék "natúr, illatmentes", akkor a megfelelő szavakat kell használni: natural, fragrance free.... Az organic általában együtt jár a natural szóval.

juvera
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Sonia Soros: az "organic" magyarul a "bio" termék
41 mins
  -> Tudom.A natural nem jelenti ugyanazt, amit a magyar natúr, az organic és natural angol szemmel lényegében ugyanaz.Arról nem tehetek, hogy a magyar felfogás ettől némileg eltér.És az ilyen szavakat nem szabad készpénznek venni, különösen kozmetikáról.

agree  hollowman (X)
7 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search