ipari-gazdasági építési övezet

English translation: industrial and commercial development zone

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:ipari-gazdasági építési övezet
English translation:industrial and commercial development zone
Entered by: anyone

14:51 Oct 9, 2008
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
Hungarian term or phrase: ipari-gazdasági építési övezet
pl. ipari parkok tartoznak ide
anyone
Hungary
industrial and commercial development zone
Explanation:
Az "építési" - "construction" kifejezést nem nagyon használják ebben az értelemben. A "construction" folyó építkezésre szokott vonatkozni, de ez csak bizonyos ideig tart; egy zónán belül megindul, megáll, szünetel, újra kezdődik, stb, míg a "development", amely a szokásos kifejezés, azt jelenti, hogy fejlődő, fejlődésre kitűzött, ipari és kereskedelmi célokra bármikor idénybe vehető terület, ahol lehetnek már létező, építkezés alatt álló, tervbe vett épületek, vagy üres területek.

Az "and" is jobban hangzik angolul, de ki lehet hagyni.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5industrial and commercial development zone
juvera
4industrial-commercial construction zone
denny (X)


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
industrial-commercial construction zone


Explanation:
or: zoned for industrial and commercial construction

denny (X)
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 63

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
industrial and commercial development zone


Explanation:
Az "építési" - "construction" kifejezést nem nagyon használják ebben az értelemben. A "construction" folyó építkezésre szokott vonatkozni, de ez csak bizonyos ideig tart; egy zónán belül megindul, megáll, szünetel, újra kezdődik, stb, míg a "development", amely a szokásos kifejezés, azt jelenti, hogy fejlődő, fejlődésre kitűzött, ipari és kereskedelmi célokra bármikor idénybe vehető terület, ahol lehetnek már létező, építkezés alatt álló, tervbe vett épületek, vagy üres területek.

Az "and" is jobban hangzik angolul, de ki lehet hagyni.

juvera
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 310
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zsuzsanna Koos
29 mins

agree  hollowman (X)
1 hr

agree  Iosif JUHASZ
3 hrs

agree  Hungary GMK
13 hrs

agree  Jim Tucker (X)
2 days 15 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search