résolajcső

English translation: leak off pipe / fuel return pipe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:résolajcső
English translation:leak off pipe / fuel return pipe
Entered by: Sandor HEGYI

06:02 Jul 10, 2014
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / kompresszor nyomásvezér
Hungarian term or phrase: résolajcső
Szeretnék segítséget kérni az adott kifejezés angol megfelelőjének kiderítéséhez! Egy felsorolásban szerepel és sajnos nincs olyan forrásom, ahonnan ezt megtudhatnám. A válaszokat előre is köszönöm!
Sandor HEGYI
Hungary
leak off pipe / fuel return pipe
Explanation:
Általában a "leak off pipe"-ot használják, de azért írtam a másikat is.
Selected response from:

Tamas Elek
Hungary
Grading comment
Köszönöm a választ Tamás!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2leak off pipe / fuel return pipe
Tamas Elek
4leak-fuel line vagy return-fuel line
Tony Sarok


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
leak off pipe / fuel return pipe


Explanation:
Általában a "leak off pipe"-ot használják, de azért írtam a másikat is.


    Reference: http://www.land-rover-blog.co.uk/how-to-change-the-injector-...
Tamas Elek
Hungary
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a választ Tamás!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tony Sarok: Gyorsabb voltál és a hivatkozásod jobban tetszik, mint az enyém!
1 hr
  -> Köszönöm!

agree  Zsofia Koszegi-Nagy
5 hrs
  -> Köszönöm!

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
leak-fuel line vagy return-fuel line


Explanation:
Diesel motorok adagolóiban, injektoraiban (Common Rail rendszerek esetén is) a többlet magas nyomású (fel nem használt) üzemanyag résolajvezeték rendszeren tér vissza újrahasznosításra.
A magyar elnevezés onnan ered, hogy a hagyományos mechanikus adagolókban ez a gázolaj nyomáshatároló szelep résén keresztül távozott.


    Reference: http://www.boschdieselcenter.com.sg/mam/boaa/master/docs/art...
    Reference: http://siva.bgk.uni-obuda.hu/jegyzetek/Gepjarmu_diagnosztika...
Tony Sarok
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Notes to answerer
Asker: Tony, köszönöm a választ!





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search