szériafelszereltség

English translation: (standard) equipment

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Hungarian term or phrase:szériafelszereltség
English translation:(standard) equipment
Entered by: Potke

22:41 Sep 14, 2010
Hungarian to English translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Procuration
Hungarian term or phrase: szériafelszereltség
Az autókban található, alapvető felszerelések (pl.: elektromos ablakemelő, rádió...) listája.
Potke
Hungary
(standard) equipment
Explanation:
Elővettem a saját kocsim brossúráját, amelyet annakidején kaptam a modellválasztáshoz.
Ennek a végén van egy kétoldalas táblázat, a címe:
EQUIPMENT
Ez alatt altáblázatokra bontva vannak a jellemzők megjelölve, a sorok címkéje az adott felszerelés, az oszlopo fejléce tartalmazza az egyes modellneveket/számokat, és amelyik modell rendelkezik az adott felszereléssel, ott egy pötty van.
Az altáblázatok címei pl:
Exterior, Seating and Trim, Convenience Features (az elektromos ablakemelő például itt szerepel), Instrumentation, Audio Systems, Climate Control, Security, Safety.
Az utolsó altáblázat az Optional Equipment.
Ha nálad az alapvető felszerelésekről van szó, amelyek mindig be vannak építve, azok a "standard equipment", a külön kérhetők pedig az "optional equipment".
Selected response from:

Katalin Horváth McClure
United States
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +8(standard) equipment
Katalin Horváth McClure
5series standard equipment / standard features
juvera


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +8
(standard) equipment


Explanation:
Elővettem a saját kocsim brossúráját, amelyet annakidején kaptam a modellválasztáshoz.
Ennek a végén van egy kétoldalas táblázat, a címe:
EQUIPMENT
Ez alatt altáblázatokra bontva vannak a jellemzők megjelölve, a sorok címkéje az adott felszerelés, az oszlopo fejléce tartalmazza az egyes modellneveket/számokat, és amelyik modell rendelkezik az adott felszereléssel, ott egy pötty van.
Az altáblázatok címei pl:
Exterior, Seating and Trim, Convenience Features (az elektromos ablakemelő például itt szerepel), Instrumentation, Audio Systems, Climate Control, Security, Safety.
Az utolsó altáblázat az Optional Equipment.
Ha nálad az alapvető felszerelésekről van szó, amelyek mindig be vannak építve, azok a "standard equipment", a külön kérhetők pedig az "optional equipment".

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Lingua.Franca: standard equipment (e.g. it comes standard with ...)
13 mins

agree  Istvan Nagy
5 hrs

agree  hollowman2: standard equipment
5 hrs

agree  Attila Piróth
7 hrs

agree  Tamás Donát
8 hrs

agree  Iosif JUHASZ
18 hrs

agree  juvera: Snap :-)
1 day 19 hrs

agree  Ildiko Santana
2 days 15 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
series standard equipment / standard features


Explanation:
Az equipment gyakoribb kifejezés, inkább azt használnám

2009 BMW 3-Series standard equipment
consumerguideauto.howstuffworks.com/2009-bmw-3-series-7.htm
Standard equipment includes illumination of the front exit area and footwell, ...
www.bmw.com/com/en/.../5series/.../5series_saloon_catalogue...
Year to year standard equipment changes. wapedia.mobi/en/BMW_Z3
Other notable features to be found as standard equipment on cars for the..
Standard features include xenon HID headlamps with high pressure washers ...
en.wikipedia.org/wiki/Audi_S3
The models in the range, and the key standard equipment they feature: ...
www.autotrader.co.uk/.../audi/a4/audi-a4-2000-2005-used-car...
Prices for optional extras are shown below the standard equipment list. www.wisebuyers.co.uk/motoring/new-car.../Audi/A8.../AU00420...

juvera
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search