παίζω καλά

English translation: Play well

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:Παίζε καλά (Leg godt)
English translation:Play well
Entered by: Nick Lingris

15:06 Jan 10, 2019
Greek to English translations [PRO]
Other / innovation in business
Greek term or phrase: παίζω καλά
Ανταπόκριση στις ανάγκες των αγορών και ικανοποίηση των αναγκών των πελατών. "Leg Godt" είναι δύο Δανέζικες λέξεις που σημαίνουν «παίζω καλά»! Τα πρώτα δύο γράμματα από κάθε μία λέξη, χρησιμοποίησε το 1934, ο ξυλουργός Ole Kirk Christiansen και ο υιός του Godtfred Kirk από το χωριό Billund της Δανίας, για το όνομα της επιχείρησής τους (LEGO) που κατασκεύαζε ξύλινα παιχνίδια. Τα ξύλινα παιχνίδια του Ole έγιναν αμέσως αγαπητά. Όμως τα ξύλινα παιχνίδια, παρά την παραδοσιακή τους ομορφιά, είχαν μεγάλο κόστος κατασκευής και απαιτούσαν αρκετό χρόνο. Έτσι, γρήγορα, οι Christiansen σκέφτηκαν την πιθανή αλλαγή του υλικού που χρησιμοποιούσαν για τα παιχνίδια τους, αντικαθιστώντας το με το ανερχόμενο την εποχή εκείνη πλαστικό που δεν απαιτούσε τόσο κόπο και χειροκίνητες μεθόδους κατασκευής. Το 1947 η εταιρεία LEGO ήταν η πρώτη στη Δανία που προμηθεύτηκε μία μηχανή χύτευσης πλαστικού με έκχυση για την παραγωγή πλαστικών παιχνιδιών. Το 1949 τα πρώτα πλαστικά τουβλάκια LEGO πουλήθηκαν σε όλη τη Δανία, ενώ το 1955 η επιχείρηση προώθησε το "σύστημα παιχνιδιού LEGO" με 28 σετ τουβλάκια και 8 οχήματα. Σήμερα τα τουβλάκια της LEGO αποτελούν παιχνίδι όλων των παιδιών του κόσμου.
Assimina Vavoula
Greece
Play well
Explanation:
Η απόδοση του «παίζω καλά» θα ήταν «I play well», με την αντωνυμία για να φαίνεται ότι πρόκειται για το πρώτο ενικό πρόσωπο. Ωστόσο, η ονομασία των Lego βγαίνει από το δανέζικο «Leg godt», που σημαίνει «Παίζε καλά», δηλ. είναι προστακτική. Άρα πρέπει να διορθωθεί το ελληνικό.

https://www.google.com/search?q="lego" "παίζε καλά"&sourceid...
Πίνακας κλίσης του ρήματος lege
http://www.verbix.com/webverbix/go.php?T1=lege&Submit=Go&D1=...
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Lego_Group
Selected response from:

Nick Lingris
United Kingdom
Grading comment
Ευχαριστώ.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Play well
Nick Lingris
4play nicely
Vasileios Paraskevas
3play well/well played/play it right
transphy


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
παίζε καλά
Play well


Explanation:
Η απόδοση του «παίζω καλά» θα ήταν «I play well», με την αντωνυμία για να φαίνεται ότι πρόκειται για το πρώτο ενικό πρόσωπο. Ωστόσο, η ονομασία των Lego βγαίνει από το δανέζικο «Leg godt», που σημαίνει «Παίζε καλά», δηλ. είναι προστακτική. Άρα πρέπει να διορθωθεί το ελληνικό.

https://www.google.com/search?q="lego" "παίζε καλά"&sourceid...
Πίνακας κλίσης του ρήματος lege
http://www.verbix.com/webverbix/go.php?T1=lege&Submit=Go&D1=...
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Lego_Group

Nick Lingris
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 164
Grading comment
Ευχαριστώ.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  transphy: Ποιος ο λόγος για επανάληψη της ήδη δοθείσας απάντησης; Yes, I do!!
1 hr
  -> Πιστεύεις, αλήθεια, ότι είναι ίδιες οι απαντήσεις; / In fact, I've answered a different question, while I consider your answer to the asker's question to be incorrect.

agree  Vasileios Paraskevas: Μου αρέσει και αυτή η απάντηση (και η τεκμηρίωση)
1 day 31 mins

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
play well/well played/play it right


Explanation:
.....

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2019-01-10 17:39:51 GMT)
--------------------------------------------------

What toy got it's name from the danish word meaning " Play ...
answers.yahoo.com/question/index?qid=...

LEGO, formed from the Danish words ‘Leg Godt’ (play well), was originally made from wood not plastic.? Answer Questions What I do not know right now is about hacking Instagram's profile and I want to do it where they tell me?
Translate play well in Danish with contextual examples
mymemory.translated.net/en/English/Danish/play-well

Contextual translation of "play well" into Danish. Human translations with examples: hul, play, spil, lego, godt, lege, brønd, altså, skakt, start, spille, afspil.

transphy
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 4

23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
play nicely


Explanation:
Για να αποφευχθεί η παρερμηνεία του "παίζω καλά" ως "παίζω δυνατά" όπως έγινε παραπάνω. Εξ' άλλου, πιστεύω οτι αυτός είναι ο στόχος, να παίζουν τα παιδιά καλά / όμορφα (nicely) με τα τουβλάκια.
(Δεν είμαι γνώστης Δανέζικων και ναι, το είδα στο google translate με verification ότι η μετάφραση είναι "play well", αλλά δε μου πολυ-αρέσει).

Vasileios Paraskevas
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search