βελτιωτική καινοτομία

English translation: Ameliorative innovation

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:βελτιωτική καινοτομία
English translation:Ameliorative innovation
Entered by: Assimina Vavoula

08:25 Jan 10, 2019
Greek to English translations [PRO]
Other / innovation in business
Greek term or phrase: βελτιωτική καινοτομία
Στο 1ο Κεφάλαιο της Ενότητας αυτής, εξετάζονται:
• το περιεχόμενο της στρατηγικής για καινοτομία μιας επιχείρησης
• την έννοια και τις μορφές της «βελτιωτικής» καινοτομίας
• την έννοια και τις μορφές της «ριζικής» καινοτομίας
Assimina Vavoula
Greece
Ameliorative innovation
Explanation:
Ameliorative innovation reflects an increase in the prominence (or quality) of certain
characteristics, but without any change in the structure of the system of competences
and characteristics.
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01113906/document
Selected response from:

PROSGR
Greece
Grading comment
Ευχαριστώ...
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1incremental innovation
Ioanna Zampakidi
4 +1Ameliorative innovation
PROSGR
4incremental innovation
Alexandros Tsouris


Discussion entries: 1





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
incremental innovation


Explanation:
Βελτιωτική Καινοτομία (Incremental Innovation)
Η συστηματική εξέλιξη ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας
και η διάθεσή τους σε νέες ή μεγαλύτερες αγορές.
Συνήθως η βελτιωτική καινοτομία ακολουθεί μετά από
μια ριζική καινοτομία που έχει προκύψει από μια αρχική
ανακάλυψη
Πχ: μικρή βελτίωση στην κεραία κινητού τηλεφώνου ή
ακόμα και εσωτερική αλλαγή στη γραμμή παραγωγής που
μειώνει το κόστος κατασκευής


    https://eclass.aueb.gr/modules/document/file.php/INF374/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF
    Reference: http://www.seve.gr/wp-content/uploads/2013/04/kokkinoplitis2...
Ioanna Zampakidi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nick Lingris
0 min

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Ameliorative innovation


Explanation:
Ameliorative innovation reflects an increase in the prominence (or quality) of certain
characteristics, but without any change in the structure of the system of competences
and characteristics.
https://halshs.archives-ouvertes.fr/halshs-01113906/document

PROSGR
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 7
Grading comment
Ευχαριστώ...

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Peter Close: See: http://www.wordreference.com/engr/ameliorative
9 mins
  -> Thanks!

16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incremental innovation


Explanation:
"∆ιακρίνουµε, έτσι την ριζική καινοτοµία (radical innovation) (όπως είναι,
παραδείγµατος χάριν, η κυκλοφορία ενός νέου εµβολίου ή του δίσκου compact) και την
βελτιωτική καινοτοµία (incremental innovation), η οποία µεταβάλλει, µε
προοδευτικές βελτιώσεις, τα προϊόντα, τις µεθόδους ή τις υπηρεσίες."

https://www.icbs.gr/innet/UsersFiles/students/tutor_notes/po...

Βρίσκω και τον όρο improvement innovation, αλλά το incremental innovation παρουσιάζεται πιο συχνά σε έγγραφα που αφορούν business improvement.


    Reference: http://dione.lib.unipi.gr/xmlui/bitstream/handle/unipi/10453...
    https://eclass.aueb.gr/modules/document/file.php/INF374/%CE%94%CE%B9%CE%B4%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C%20%CE%A0%CE%B1%CE%BA%CE%AD%CF
Alexandros Tsouris
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search