ενδοσυμβατική συμπεριφορά

English translation: contractual behavior

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ενδοσυμβατική συμπεριφορά
English translation:contractual behavior
Entered by: Maria Petrocheilou

17:03 May 26, 2013
Greek to English translations [PRO]
Law/Patents - Law: Contract(s) / agogi - lawsuit
Greek term or phrase: ενδοσυμβατική συμπεριφορά
Όπως αναφέρθηκε και ανωτέρω, στην αγωγή που τίθεται στην κρίση του Δικαστηρίου Σας η ενάγουσα στο πλαίσιο της στρατηγικής της να φέρει την κρίση της διαφοράς υπό το Ελληνικό Δίκαιο και να αποφύγει την συμπεφωνημένη εφαρμογή του Αγγλικού Δικαίου «αναβαπτίζει» μια εμφανώς ενδοσυμβατική συμπεριφορά μας ως αδικοπρακτική προκειμένου να ζητήσει την καταβολή ενός παντελώς αόριστου, υπερβολικού και καταχρηστικού κονδυλίου ηθικής βλάβης 10.000.000 Ευρώ.

intra-contractual conduct as opposed to extra-contractual conduct?
Maria Petrocheilou
Greece
contractual behavior
Explanation:
Ενώ εδώ προτείνει intercontractual http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=325874.0 δεν υπάρχουν ευρήματα.

Iate: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do

Καταλήγω ότι συμβατικός-ενδοσυμβατικός είναι το ίδιο (το ένδο ως πρόθεμα μου φαίνεται πλεονασμός).
Selected response from:

Eleni Bouchli
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3contractual behavior
Eleni Bouchli
3inter-contractual conduct
Constantine Kourakis


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
contractual behavior


Explanation:
Ενώ εδώ προτείνει intercontractual http://www.translatum.gr/forum/index.php?topic=325874.0 δεν υπάρχουν ευρήματα.

Iate: http://iate.europa.eu/iatediff/SearchByQuery.do

Καταλήγω ότι συμβατικός-ενδοσυμβατικός είναι το ίδιο (το ένδο ως πρόθεμα μου φαίνεται πλεονασμός).

Eleni Bouchli
Greece
Does not meet criteria
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vasilisso
4 hrs

agree  Assimina Vavoula
11 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
12 days

20 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
inter-contractual conduct


Explanation:
Προτιμάται το πρόθεμα "inter", αντί του intra, κατά τα inter-contractual dependencies, rights etc.

Constantine Kourakis
United Kingdom
Does not meet criteria
Specializes in field
Native speaker of: Greek




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search