ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ

English translation: I reserve the right to

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ
English translation:I reserve the right to
Entered by: TRIADA ANAGNOSTIDOU

07:39 Oct 12, 2010
Greek to English translations [PRO]
Law: Contract(s)
Greek term or phrase: ΔΙΑΤΗΡΩ ΤΗΝ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ
it should be used in a text with law implementation
GOUGOU54
I reserve the right to
Explanation:
Ωστόσο, υπάρχουν πολλές φράσεις, π.χ. without prejudice to σημαίνει "με την επιφύλαξη", εξαρτάται δηλαδή συντακτικά πώς πρέπει να μπει.
Θα βοηθούσε οπωσδήποτε αν είχαμε τα συμφραζόμενα!!
Selected response from:

TRIADA ANAGNOSTIDOU
Greece
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3I reserve the right to
TRIADA ANAGNOSTIDOU
5 +2without prejudice to
Ivi Rocou
4to reserve the right to
Efi Varvaropoulou


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
I reserve the right to


Explanation:
Ωστόσο, υπάρχουν πολλές φράσεις, π.χ. without prejudice to σημαίνει "με την επιφύλαξη", εξαρτάται δηλαδή συντακτικά πώς πρέπει να μπει.
Θα βοηθούσε οπωσδήποτε αν είχαμε τα συμφραζόμενα!!

TRIADA ANAGNOSTIDOU
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 20
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Efi Varvaropoulou: Εννοείται ότι είμαστε στο ίδιο μήκος κύματος... Καλημέρα!
6 mins

agree  Fevos Zachopoulos
14 mins

agree  GeoS
48 mins

agree  NatiaK
2 hrs

disagree  Nadia-Anastasia Fahmi: Άλλο "διατηρώ το δικαίωμα" και άλλο "με την επιφύλαξη"
22 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
without prejudice to


Explanation:
A different phrase structure should be used in English.

Ivi Rocou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Χωρίς καμία επιφύλαξη!
20 hrs
  -> Κι εγώ σ΄ ευχαριστώ χωρίς καμία επιφύλαξη!

agree  Assimina Vavoula
1 day 55 mins
  -> Ευχαριστώ.

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
to reserve the right to


Explanation:
Καλημέρα!
Βάζω υψηλό confidence level, γιατί υποθέτω ότι αυτό ψάχνεις.
Εάν το συγκείμενο σου (καλό θα είναι να το δώσεις) συντάσσεται με > να + ρήμα, τότε υποθέτω μιλάμε για "to reserve the right to".
Εάν πηγαίναμε στο στάνταρ νομικό "με την επιφύλαξη", θα λέγαμε το "without prejudice to".
Αν τώρα ο ποιητής "διατηρεί τις επιφυλάξεις του", then I guess "he/she would have/express reservations about..."
Αν όχι, εδώ είμαστε!
Την καλημέρα μου,
Έφη

--------------------------------------------------
Note added at 23 hrs (2010-10-13 07:09:53 GMT)
--------------------------------------------------

Καλημέρα και πάλι.
Νομίζω ότι η απάντηση μου καλύπτει κάθε πιθανό κενό, εφόσον ο/η gougou54 δεν έχει δώσει ακόμα συγκείμενο.
Αν το κείμενο συντάσσεται ως εξής: "διατηρώ την επιφύλαξη να κάνω κάτι (εννοείται: προτού π.χ. δώσω τη συγκατάθεση μου ή οτιδήποτε άλλο)", τότε η αγγλική απόδοση σαφώς και είναι "reserve the right to do sthg".
Αν το ελληνικό λέει "με την επιφύλαξη + γενική", ναι, τότε θα πηγαίναμε στο "without prejudice to", όπως αναφέρω και στην απάντηση μου.
Πολλές ίδιες απαντήσεις και πού καταλήγουμε; Context, please...
Καλημέρα!

Efi Varvaropoulou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Fevos Zachopoulos: Πλήρης και κατατοπιστικότατη απάντηση αλλά σεβάστηκα την προτεραιότητα...
8 mins
  -> Είναι προφανές το ότι συμφωνώ! Καλημέρα!

neutral  Nadia-Anastasia Fahmi: Άλλο "διατηρώ το δικαίωμα" και άλλο "με την επιφύλαξη"//Μα για αυτό και το άλλαξα σε "neutral".
22 hrs
  -> Είναι σαφές από την απάντηση μου, δεν είναι; Βλ. καινούρια σημείωση μου ανωτέρω. Καλημέρα!//Μα πώς μπορούμε να είμαστε 100% σίγουροι ότι το κείμενο μιλάει για "without prejudice to" αν δεν μας δώσει ο άνθρωπος που το ψάχνει ένα hint? Αυτό λέω...




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search