χορηγητικός λογαριασμός

English translation: agreed overdraft/agreed overdrawn account/authorized overdrawn account

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
Greek term or phrase:χορηγητικός λογαριασμός
English translation:agreed overdraft/agreed overdrawn account/authorized overdrawn account
Entered by: Spyros Salimpas

11:40 Dec 1, 2017
Greek to English translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
Greek term or phrase: χορηγητικός λογαριασμός
Κατηγορία τραπεζικού λογαριασμού
Spyros Salimpas
Agreed/Authorized overddrawn Account
Explanation:
https://www.euretirio.com/katatheseis-opseos/

Καταθέσεις Όψεως (Demand deposit)

Καταθέσεις όψεως είναι τραπεζικοί καταθετικοί λογαριασμοί, μηδενικής ή χαμηλής επιτοκιακής απόδοσης, τους οποίους οι καταθέτες χρησιμοποιούν άμεσα για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών εκδίδοντας τραπεζικές επιταγές έως του ορίου του εκάστοτε πιστωτικού υπολοίπου του λογαριασμού.

Οι καταθέσεις όψεως σε μια επιχείρηση, περιλαμβάνουν τα χρηματικά ποσά τα οποία έχουν κατατεθεί σε τράπεζα και μπορούν να αναληφθούν χωρίς προειδοποίηση.


Σε ορισμένες περιπτώσεις οι λογαριασμοί αυτοί παρέχουν το δικαίωμα της υπερανάληψης, δηλαδή όχι μόνο της άντλησης του εκάστοτε πιστωτικού υπολοίπου, αλλά και της μετατροπής του σε χρεωστικό υπόλοιπο.

Στην περίπτωση αυτή ο λογαριασμός από καταθετικός μετατρέπεται σε ***χορηγητικό*** για την κάλυψη αναγκών άμεσης ρευστότητας.

Agreed overdrafts. You can ask a bank to agree that you can take more money out of your bank account than what's in there. This is called an agreed or authorised overdraft. The overdraft may be for a fixed amount over a set period, for example £500 to be repaid within six months.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2017-12-01 17:40:29 GMT)
--------------------------------------------------

TYP.:- overdrawn not overddrawn

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2017-12-01 17:43:55 GMT)
--------------------------------------------------

OR,
'AGREED OVERDRAFT ACCOUNT'
Selected response from:

transphy
Grading comment
Thank you, transphy!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Agreed/Authorized overddrawn Account
transphy
3Loan Account?
Polyxeni
2grant account
Vasileios Paraskevas


Discussion entries: 1





  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
grant account


Explanation:
..

Vasileios Paraskevas
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 16

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Loan Account?


Explanation:
Οι τραπεζικές χορηγήσεις εκάστοτε αποδίδονται και ως loans και lending.

Polyxeni
Cyprus
Specializes in field
PRO pts in category: 11

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Agreed/Authorized overddrawn Account


Explanation:
https://www.euretirio.com/katatheseis-opseos/

Καταθέσεις Όψεως (Demand deposit)

Καταθέσεις όψεως είναι τραπεζικοί καταθετικοί λογαριασμοί, μηδενικής ή χαμηλής επιτοκιακής απόδοσης, τους οποίους οι καταθέτες χρησιμοποιούν άμεσα για την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών εκδίδοντας τραπεζικές επιταγές έως του ορίου του εκάστοτε πιστωτικού υπολοίπου του λογαριασμού.

Οι καταθέσεις όψεως σε μια επιχείρηση, περιλαμβάνουν τα χρηματικά ποσά τα οποία έχουν κατατεθεί σε τράπεζα και μπορούν να αναληφθούν χωρίς προειδοποίηση.


Σε ορισμένες περιπτώσεις οι λογαριασμοί αυτοί παρέχουν το δικαίωμα της υπερανάληψης, δηλαδή όχι μόνο της άντλησης του εκάστοτε πιστωτικού υπολοίπου, αλλά και της μετατροπής του σε χρεωστικό υπόλοιπο.

Στην περίπτωση αυτή ο λογαριασμός από καταθετικός μετατρέπεται σε ***χορηγητικό*** για την κάλυψη αναγκών άμεσης ρευστότητας.

Agreed overdrafts. You can ask a bank to agree that you can take more money out of your bank account than what's in there. This is called an agreed or authorised overdraft. The overdraft may be for a fixed amount over a set period, for example £500 to be repaid within six months.

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2017-12-01 17:40:29 GMT)
--------------------------------------------------

TYP.:- overdrawn not overddrawn

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2017-12-01 17:43:55 GMT)
--------------------------------------------------

OR,
'AGREED OVERDRAFT ACCOUNT'

transphy
Works in field
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in category: 32
Grading comment
Thank you, transphy!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search