Abrufe / Abrufbestellungen

Slovak translation: Odvolania

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abrufe / Abrufbestellungen
Slovak translation:Odvolania
Entered by: Kristian Madar

18:34 Mar 1, 2014
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - SAP / Management
German term or phrase: Abrufe / Abrufbestellungen
Die Termine stammen aus einer Corporate procurement policy

______________________________
Als Beschaffungsvorgang zählen:
a) Neuabschlüsse von Verträgen
b) Durchführung von Ausschreibungen c) Abrufe aus bestehenden Verträgen d) Bestellungen und Abrufbestellungen

Ja si myslím, ze to je z prostredia SAP. Narazil som este na aglický preklad Relase order ako Abrufbestellungen

a popr. vysvetlenie tu: http://www.karg-edv.de/hilfe/default.htm?turl=WordDocuments/...
Kristian Madar
Slovakia
Odvolania
Explanation:
Release order sa v SAP pouziva ako uvolnenie (schvalenie) objednavky. Toto je podla mna pravy opak,a to odvolanie (zrusenie) zmluv a objednavok...
Selected response from:

Vladimir Karoli
Slovakia
Grading comment
Vďaka Vlado
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Odvolávka
Berta Staskova
4odvolania / odvolacie objednávky
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3 +1Odvolania
Vladimir Karoli


  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Odvolania


Explanation:
Release order sa v SAP pouziva ako uvolnenie (schvalenie) objednavky. Toto je podla mna pravy opak,a to odvolanie (zrusenie) zmluv a objednavok...

Vladimir Karoli
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vďaka Vlado

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
1 day 15 hrs
  -> dakujem :)

20 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Odvolávka


Explanation:
Odvolávka je potvrdenie čiastkovej zákazky v danom čase. Teda napr. je uzatvorená dlhodobá zmluva a v priebehu jej trvania sa realizujú konkrétne dodávky na základe odvolávok odberateľa.


    Reference: http://www.wirtschaftslexikon24.com/d/abrufauftrag/abrufauft...
    Reference: http://www.wirtschaftslexikon24.com/d/teillieferungskauf/tei...
Berta Staskova
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odvolania / odvolacie objednávky


Explanation:
http://dict.leo.org/#/search=Abrufbestellung&searchLoc=0&res...

iba upresnujem Vlada

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search