Cooler Design

Slovak translation: štýlový dizajn, skvelý dizajn

09:19 Oct 29, 2014
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Marketing / Market Research
German term or phrase: Cooler Design
Ein Beispiel aus Denglisch

Irgendwelche Vorschläge? Bezieht sich auf ein Spielzeug für Kinder
Kristian Madar
Slovakia
Slovak translation:štýlový dizajn, skvelý dizajn
Explanation:
štýlový dizajn, skvelý dizajn
Selected response from:

Janka Havlickova Credence s.r.o.
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kúlovejší dizajn
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4štýlový dizajn, skvelý dizajn
Janka Havlickova Credence s.r.o.


Discussion entries: 4





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
štýlový dizajn, skvelý dizajn


Explanation:
štýlový dizajn, skvelý dizajn

Janka Havlickova Credence s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

1 day 20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kúlovejší dizajn


Explanation:
slovo "kúl" sa používa tu v Blave a okolí celkom bežne, aj keď uznávam, že to zatiaľ spisovná slovenčina podľa jazykovedného ústavu asi nebude :-)
No rozumieme dobre aj skupine Horkýže Slíže, keď spieva: "Ty brďo fakt? Ti vravím... Ná Ty kokky" :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Vďaka Juro, rozumiem, ale ja osobne by som to nepouzil v písanom texte. Zatiaľ som to nepostrehol že by sa to používalo.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search