Glanzpassivierung

Slovak translation: pasivácia lesklých povrchov

16:45 Nov 10, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general)
German term or phrase: Glanzpassivierung
AJ preklad: BRIGHT PASSIVATION
Erich Szabo
Slovakia
Slovak translation:pasivácia lesklých povrchov
Explanation:
Alebo pasivácia určená pre leské povrchy
Zdroj:
http://www.soliksk.sk/assets/katalog2012/06Prostreidky-techn...

Bod 1.2

Moriaco-pasivačná pasta (priesvitná) na odstraňovanie okovín a zafarbení zo
zvarových spojov, ktoré vznikli pri procese zvárania vzácnej ocele, ziatín
hliníka, niklu a titánu. Odporúča sa na lesklé povrchy. Trieda
nebezpečenstva: C
Čas morenia: oceľ: 10–60 min., nikel: 5–20 min., hliník: 5–15 min.,
titán: 5–15 min.
Kapacita (1 kg): 70–130 m.b.
Metóda nanesenia: štetcom.
84 10 300002 2 kg
71 E PLUS

Skúšal som vyhľadať Glanzpassivierung, vôbec žiadne výskyty na internete ani v slovnikoch- takže ja si myslím, že to je nenexistujúce slovo. Jedine že by to bol preklep Glaspassivierung, čo je ale malá pravdepodobnosť.

Preto môj navrhovaný preklad, keďže usudzujem že to šlo o rýchlopis a autor chcel rýchlo pomenovať dôležité procesy dôvodu časovej naliehavosti dokumentu (bežný postup v stavebníctve)
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4pasivácia do lesku (do lesklej podoby)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3pasivácia lesklých povrchov
Kristian Madar
3pasivácia leskom
Edgar Baradlai


  

Answers


49 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pasivácia leskom


Explanation:
spontane Entstehung oder gezielte Erzeugung einer Schutzschicht auf einem metallischen Werkstoff


    Reference: http://cs.wikipedia.org/wiki/Pasivace
Edgar Baradlai
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 59

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pasivácia lesklých povrchov


Explanation:
Alebo pasivácia určená pre leské povrchy
Zdroj:
http://www.soliksk.sk/assets/katalog2012/06Prostreidky-techn...

Bod 1.2

Moriaco-pasivačná pasta (priesvitná) na odstraňovanie okovín a zafarbení zo
zvarových spojov, ktoré vznikli pri procese zvárania vzácnej ocele, ziatín
hliníka, niklu a titánu. Odporúča sa na lesklé povrchy. Trieda
nebezpečenstva: C
Čas morenia: oceľ: 10–60 min., nikel: 5–20 min., hliník: 5–15 min.,
titán: 5–15 min.
Kapacita (1 kg): 70–130 m.b.
Metóda nanesenia: štetcom.
84 10 300002 2 kg
71 E PLUS

Skúšal som vyhľadať Glanzpassivierung, vôbec žiadne výskyty na internete ani v slovnikoch- takže ja si myslím, že to je nenexistujúce slovo. Jedine že by to bol preklep Glaspassivierung, čo je ale malá pravdepodobnosť.

Preto môj navrhovaný preklad, keďže usudzujem že to šlo o rýchlopis a autor chcel rýchlo pomenovať dôležité procesy dôvodu časovej naliehavosti dokumentu (bežný postup v stavebníctve)

Kristian Madar
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 97

1 day 2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pasivácia do lesku (do lesklej podoby)


Explanation:
aj ja to zas citim takto :-)

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 158




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search