RTS Schiene/Phasenschiene

Slovak translation: prípojnica RTS/fázová prípojnica

23:07 Dec 2, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation /
German term or phrase: RTS Schiene/Phasenschiene
zoznam náhradných súčiastok bez kontextu
Ale vyzerá to takto:
https://www.google.de/search?q=Phasenschiene&source=lnms&tbm...
Kristian Madar
Slovakia
Slovak translation:prípojnica RTS/fázová prípojnica
Explanation:
v elektrických rozvádzačoch sa používajú prípojnice
Selected response from:

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Grading comment
ano ďakujem, aj ja si myslím, že sú to prípojnice
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4prípojnica RTS/fázová prípojnica
Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
4RST zbernica / fázová zbernica
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4RST koľajnička / fázová koľanička
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
RST Schiene/Phasenschiene
RST koľajnička / fázová koľanička


Explanation:

RST je zjavne starší spôsob označovania fázových vodičov, tak by som to nechal na pokoji

(bei Dreiphasenanschlüssen gibt es drei Außenleiter, die mit L1, L2 und L3 bezeichnet werden (früher R, S, T)

a taky mudry som odtialto: :-)
http://de.wikipedia.org/wiki/Dreiphasenwechselstrom



Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
RST zbernica / fázová zbernica


Explanation:
alebo aj takto, if you prefer :-)

inak plati to iste:

RST je zjavne starší spôsob označovania fázových vodičov, tak by som to nechal na pokoji

(bei Dreiphasenanschlüssen gibt es drei Außenleiter, die mit L1, L2 und L3 bezeichnet werden (früher R, S, T)

a taky mudry som odtialto: :-)
http://de.wikipedia.org/wiki/Dreiphasenwechselstrom



Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
prípojnica RTS/fázová prípojnica


Explanation:
v elektrických rozvádzačoch sa používajú prípojnice

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 12
Grading comment
ano ďakujem, aj ja si myslím, že sú to prípojnice




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search