Drehstromschienenblock

Slovak translation: blok trojfázových prípojníc

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Drehstromschienenblock
Slovak translation:blok trojfázových prípojníc
Entered by: Kristian Madar

01:12 Dec 3, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Drehstromschienenblock
bez kontextu, iba: für Drehstromschienenblock %0V/%1A
- useknute reťazce textu, neviem čo je pred für ani na čo sa vzťahuje
Kristian Madar
Slovakia
blok trojfázových prípojníc
Explanation:
Schiene je v tomto prípade opäť prípojnica, nie lišta ani koľajnička, a Drehstrom- je trojfázový.

Striedavý prúd ako taký sa označuje pojmom Wechselstrom.
Selected response from:

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Grading comment
vdaka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1svorkovnica pre striedavý prúd
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4blok trojfázových prípojníc
Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
4blok koľajničiek pre striedavý prúd
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
3trojfázová prepojovacia lišta
Edgar Baradlai


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
trojfázová prepojovacia lišta


Explanation:
vidlicová prepojovacia lišta

Edgar Baradlai
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blok koľajničiek pre striedavý prúd


Explanation:

http://www.elektrotresen.de/Industrietechnik/Allgemeines-Zub...

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
svorkovnica pre striedavý prúd


Explanation:
alebo aj takto

http://www.elektrotresen.de/Industrietechnik/Allgemeines-Zub...

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ladislav Filo (X): ... na striedavý prúd
1 hr
  -> Dakujem Ladislav

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
blok trojfázových prípojníc


Explanation:
Schiene je v tomto prípade opäť prípojnica, nie lišta ani koľajnička, a Drehstrom- je trojfázový.

Striedavý prúd ako taký sa označuje pojmom Wechselstrom.

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8
Grading comment
vdaka




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search