Tüllengehäuse

Slovak translation: Puzdro priechodky

22:32 Mar 11, 2013
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / sleeve housing
German term or phrase: Tüllengehäuse
takto to vyzera
http://www.thomann.de/de/harting_09300161420.htm

po anglicky sleeve housing
po nemecky Tüllengehäuse
Kristian Madar
Slovakia
Slovak translation:Puzdro priechodky
Explanation:
Puzdro, cez ktoré prechádza priechodka. Myslím, že je to jednoduché a zrozumiteľné.
Selected response from:

Vladimir sihotsky
Slovakia
Grading comment
Vdaka
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kryt konektora
Martin Bulla
4tulcová schránka
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4telo s (káblovou) priechodkou
Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
3Puzdro priechodky
Vladimir sihotsky


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
telo s (káblovou) priechodkou


Explanation:
Jeden z významov Tülle je priechodka. Priechodka je otvor so závitom na prevlečenie kábla a jeho mechanické zafixovanie a spravidla aj utesnenie proti vnikaniu vlhkosti. Obrázky konektorov s Tüllengehäuse hovoria za všetko.

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 8

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tulcová schránka


Explanation:
od slova tulec - myslím, že krajšie vysvetlí nezasväteným, ako súčiastka vyzerá. (aj sčítaný a vie, čo je to tulec :-)

Význam slova „tulec” v Slovníku slovenského jazyka
tulec, -lca muž. r.
1. ochranný obal, puzdro, pošva na šípy ap., tuľajka: t. plný šípov (Fab.);
milenec s dýkou v tulci (Žáry);
2. bot. veľký listeň, ktorý obyč. obaľuje celé súkvetie

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Works in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Puzdro priechodky


Explanation:
Puzdro, cez ktoré prechádza priechodka. Myslím, že je to jednoduché a zrozumiteľné.

Vladimir sihotsky
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in CzechCzech
PRO pts in category: 4
Grading comment
Vdaka

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kryt konektora


Explanation:
http://www.sos.sk/?str=371&artnum=131142&name=harting-193701...

--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2013-03-12 07:41:12 GMT)
--------------------------------------------------

Pozrite aj tento odkaz (obrázok na prvej strane v dokumente PDF):

http://www.technotrend.cz/_katalog/2_Elektro.pdf

Tu použili výraz káblový kryt, ale kryt konektora sa mi zdá byť výstižnejšie (navyše sa to v tejto podobe a v tomto kontexte používa).

Martin Bulla
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search