Klemmwinkel

Slovak translation: upínacia čeľusť

17:37 Feb 11, 2011
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Schweisskopf
German term or phrase: Klemmwinkel
Haltesockel 1 in den vorderen Bohrungen des Klemmwinkels 2 montieren.

V tomto pripade na obrazku je Klemmwinkel rovny plech obdlznikoviteho tvaru. na jeho hornej casti sa nachadza Haltesockel (ktory neviem aku ma funkciu).

Nasledne sa Klemmwinkel 4 skruktami priskrutkuje na bocnu cast zváracej skrinky. Táto má tvar hranola.
Klemmwinkel sa pouziva na priskrutkovanie kabla a snimaca ku boku skrinky (asi aby neviseli volne pri boku skrinky). Kabel ide od zadnej casti skrinky, napaja sa na snimac (ktory je maly a vyzera ako kazeta) a od snimaca pokracuje k zvaracej hlave ktora je v prednej casti skrinky.

Takto to vyzera na obrazku
Kristian Madar
Slovakia
Slovak translation:upínacia čeľusť
Explanation:

Návrh.

Keď to nemá Winkel, tak to môže byť aj Backe. Nejaká svorka na upevnenie/pripevnenie ...


--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2011-02-11 18:42:16 GMT)
--------------------------------------------------

Ten Haltesockel je asi (distančná) podložka, ktorou vznikne medzi stenou skrinky a svorkou priestor pre to, čo sa svorkou pritlačí a pripevní. Keď je tento objekt (kábel a snímač) vyšší, vznikne uhol, zodpovedný za nemecký výraz.
Selected response from:

Milan Nešpor
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Upevňovací uholník
Ladislav Filo (X)
3upínacia čeľusť
Milan Nešpor


  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Klemmwinkel
upínacia čeľusť


Explanation:

Návrh.

Keď to nemá Winkel, tak to môže byť aj Backe. Nejaká svorka na upevnenie/pripevnenie ...


--------------------------------------------------
Note added at 1 Stunde (2011-02-11 18:42:16 GMT)
--------------------------------------------------

Ten Haltesockel je asi (distančná) podložka, ktorou vznikne medzi stenou skrinky a svorkou priestor pre to, čo sa svorkou pritlačí a pripevní. Keď je tento objekt (kábel a snímač) vyšší, vznikne uhol, zodpovedný za nemecký výraz.

Milan Nešpor
Germany
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Upevňovací uholník


Explanation:
Alebo prídržný, bezpečnostný, zaisťovací, ... - vychádzam z účelu.

Ladislav Filo (X)
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search