Klarsichtreiniger

Slovak translation: čistiaci prostriedok na sklo/čistiaci prostriedok na sklenené plochy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Klarsichtreiniger
Slovak translation:čistiaci prostriedok na sklo/čistiaci prostriedok na sklenené plochy
Entered by: Erich Szabo

17:39 Dec 29, 2014
German to Slovak translations [PRO]
Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: Klarsichtreiniger
Typ čistiaceho prostriedku.
Erich Szabo
Slovakia
čistiaci prostriedok na sklo/čistiaci prostriedok na sklenené plochy
Explanation:
Poprípade: čistiaci prostriedok na priesvitné/priehľadné plochy

Ak by slovenčina bol deskriptívnym jazykom ako angličtina, milerád by som použil: bezstrekancový čistiaci prostriedok alebo niečo podobné. Žial tomu tak nie je...

Ešte poukazujem na jednu ďalšiu možnosť:

- Bezšmuhový čistič skla - ako je uvedené tu:

http://www.aldy.sk/brozura/KATALOG_novy.pdf

To by použil len v prípade krajnej núdze a s vedomím, že mi to korektor môže otrieskať o hlavu.

Ešte Vám dávam do pozornosti ďalšiu kudoz otásku tu:

http://www.proz.com/kudoz/german_to_english/food_drink/48085...

Podľa definície vidíme, že sa viacerí kolegovia zhodli, že sa tu jedná o čistiaci prostriedok na sklo. Ja so myslím, že netreba nad tým filozofovať, ale jednoducho a polopatisticky, čo príde človeku ako prvé na rozum
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4čistiaci prostriedok (na sklo) nezanechávajúci šmuhy
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4čistiaci prostriedok na sklo/čistiaci prostriedok na sklenené plochy
Kristian Madar


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
čistiaci prostriedok na sklo/čistiaci prostriedok na sklenené plochy


Explanation:
Poprípade: čistiaci prostriedok na priesvitné/priehľadné plochy

Ak by slovenčina bol deskriptívnym jazykom ako angličtina, milerád by som použil: bezstrekancový čistiaci prostriedok alebo niečo podobné. Žial tomu tak nie je...

Ešte poukazujem na jednu ďalšiu možnosť:

- Bezšmuhový čistič skla - ako je uvedené tu:

http://www.aldy.sk/brozura/KATALOG_novy.pdf

To by použil len v prípade krajnej núdze a s vedomím, že mi to korektor môže otrieskať o hlavu.

Ešte Vám dávam do pozornosti ďalšiu kudoz otásku tu:

http://www.proz.com/kudoz/german_to_english/food_drink/48085...

Podľa definície vidíme, že sa viacerí kolegovia zhodli, že sa tu jedná o čistiaci prostriedok na sklo. Ja so myslím, že netreba nad tým filozofovať, ale jednoducho a polopatisticky, čo príde človeku ako prvé na rozum

Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
čistiaci prostriedok (na sklo) nezanechávajúci šmuhy


Explanation:
Áno, Kristián má určite pravdu. V odkaze na nemecko-anglický jazykový pár, ktorý uvádza, však zvíťazil tento preklad do AJ: streak free/no streak glass cleaner

Preto prosím zvážte ja túto možnosť.

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search