Volldecker

Slovak translation: plne (kompletne) kryjúca farba

11:15 Dec 18, 2014
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: Volldecker
Hervorragend deckende und hoch ergiebige Dispersions-Innenfarbe. Lösemittel- und weichmacherfrei, emissionsarm, geruchsneutral. Volldecker 4xff ist durch die lange Offenzeit sehr gut verlaufend und ergibt ansatzfreie, gleichmäßige Flächen. Die Qualität lässt sich leicht und kraftsparend verarbeiten und überzeugt durch eine geringe Spritzneigung. Der Anstrich ist sehr matt eingestellt, diffusionsfähig, haftfest und spannungsarm. NAK 3, DVK 1.

Problém je že niečo také ako plnokrycia faraba neexistuje. Alebo hej? Je to vlastne názov farby na vedierku.

Ďakujem
Kristian Madar
Slovakia
Slovak translation:plne (kompletne) kryjúca farba
Explanation:
ak by sme sa predsa len rozhodli prelozit aj nazov produktu

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2014-12-22 08:15:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakuje Kristian
Selected response from:

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Volldecker
Vladimir Karoli
4plne (kompletne) kryjúca farba
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Volldecker


Explanation:
Podľa mňa to je názov produktu a netreba ho prekladať. Pozri aj tieto odkazy:

http://www.comdet.sk/?webfruit=volldecker_technicky_list&com...
http://www.novatech.torun.pl/pdf/reliusvolldeckerelf_m.pdf
http://www.nonpaintstore.nl/de/verf/muurverf/muurverf-voor-b...

Vladimir Karoli
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Berta Staskova
9 hrs
  -> Dakujem

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
plne (kompletne) kryjúca farba


Explanation:
ak by sme sa predsa len rozhodli prelozit aj nazov produktu

--------------------------------------------------
Note added at 3 days20 hrs (2014-12-22 08:15:36 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dakuje Kristian

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search