Sprühextraktion

Slovak translation: Hĺbkové čistenie/tepovanie

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Sprühextraktion
Slovak translation:Hĺbkové čistenie/tepovanie
Entered by: Erich Szabo

14:55 Apr 24, 2014
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: Sprühextraktion
Jedná sa o tepovanie, napr. tepovanie kobercov?
Erich Szabo
Slovakia
Hĺbkové čistenie/tepovanie
Explanation:
*
Selected response from:

Kristian Madar
Slovakia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4extrakcia nástrekom (aktívnej látky)
Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
4Hĺbkové čistenie/tepovanie
Kristian Madar
4vysávač na mokré čistenie
tomasik
Summary of reference entries provided
Hĺbkové čistenie kobercov, tepovač kobercov
Kristian Madar

  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vysávač na mokré čistenie


Explanation:
Vysávač vhodný na vysávanie mokrých nečistôt a čistenie pomocou mokrých čistiacich prípravkov.

tomasik
Slovakia
Native speaker of: Slovak
PRO pts in category: 4

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Hĺbkové čistenie/tepovanie


Explanation:
*

Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16

15 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
extrakcia nástrekom (aktívnej látky)


Explanation:
takto by som na to isiel ja

Juro Sebestyen, A.B.I.E.S. s.r.o.
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16




Reference comments


13 mins
Reference: Hĺbkové čistenie kobercov, tepovač kobercov

Reference information:
Analogicky k slovu Sprühextraktionsgerät

https://www.google.de/search?q=sprühextraktionsgerät&tbm=isc...

Po slovensky tepovač kobercov na hĺbkové čistenie

https://www.google.de/search?q=sprühextraktionsgerät&tbm=isc...

Po Slovensky tepovač kobercov

--------------------------------------------------
Note added at 16 mins (2014-04-24 15:11:30 GMT)
--------------------------------------------------

sorry, nespravny link

je to tu:

https://www.google.sk/search?q=tepovač kobercov&source=lnms&...

Kristian Madar
Slovakia
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search