ProZ.com Training Information Session

Join ProZ.com & MCIS Training Team's to learn more about MCIS Online Translator Training Program, ProZ.com's Remote Interpreter Bootcamp, Spotlight Training and more. Discounts & Giveaways for attendees!

Click for Full Participation

Endloskante

Slovak translation: hranovacia páska v kotúči

10:38 Jan 14, 2015
German to Slovak translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
German term or phrase: Endloskante
Ide o stroj: olepovačka hrán/olepovačka bočných plôch, ktorý lepí pásy/film na hrany drevených dosiek (nábytkársky priemysel).

Podobný stroj (vide) s doprovodom techno hudby nájdete tu:

https://www.youtube.com/watch?v=qZbFiLrOtp0

Mätie ma slovo Endloskante. Pod videom je popis 'Egal ob Endloskanten- oder Streifenmaterial.... bla bla bla, náš model je taký skvelý..'

No keď je Streifenmaterial pás/páska, nechápem čo sa myslí pod Endloskannte

Tu je samotný preklad:


3.3.2 Werkstück bearbeiten
Kantenzuführung
Die Einzelkantenzuführung sorgt dafür, dass die Kanten oder Massivholzanleimer bis zum
Zusammentreffen mit der Platte vorgeschoben werden.
Bei Mehrfachkantenzuführungen, bei dem viele Endloskanten eingespannt werden, wird je nach
Bedarf die entsprechende Kante vorgezogen.
Das Kappmesser trennt die Endloskante mit Überstand beim Einziehen ab.
Kleberstation
Die Kleberstation schmilzt das Klebergebinde, in Form von Patronen oder Granulat, und trägt
den in verschiedenen Farben verfügbaren Kleber auf.
Druckwerk
Das Druckwerk ist dazu bestimmt um durch Andrücken der Druckrollen eine haltbare
Verbindung von angeklebtem Kantenmaterial zu erhalten.
Kappaggregat
Das Kappaggregat kappt die überstehenden Enden der Kante exakt ab.
Kristian Madar
Slovakia
Slovak translation:hranovacia páska v kotúči
Explanation:
myslím že hranovačka je vhodnejšie ako olepovačka
Selected response from:

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1hranovacia páska v kotúči
Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
3priebežné lemovanie
Edgar Baradlai


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
hranovacia páska v kotúči


Explanation:
myslím že hranovačka je vhodnejšie ako olepovačka

Juraj Mitterhauszer, Auria s.r.o.
Native speaker of: Native in SlovakSlovak
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hm, no to je možné, ale musím pracovať už s predlohou - vytvorenou zadávateľom, kt. má TM a už vopred preložené rozsiahle objemy tohto manuálu (pre stroj z predošlej série). Tam sa už používa olepovačka. Ak by som to všetko menil, zasahoval by som do segmentov, za kt. nie som platený. Tiež som len človek a nebudem si sťažovať prácu. Ale vďaka za odpoveď


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vladimir Karoli
2 hrs
  -> vďaka :-)

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
priebežné lemovanie


Explanation:
*

Edgar Baradlai
Slovakia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SlovakSlovak, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search