systemübergreifend

Serbian translation: jedinstvena ... u celom sistemu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:systemübergreifend
Serbian translation:jedinstvena ... u celom sistemu
Entered by: dkalinic

16:00 Sep 20, 2012
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering
German term or phrase: systemübergreifend
Die systemübergreifende Sicherheitstechnik garantiert maximale Performanceklassen bei minimalem Aufwand.
dkalinic
jedinstvena ... u celom sistemu
Explanation:
Jedinstvena sigurnosna tehnika u celom sistemu.
Pretpostavljam da vam je značenje reči jasno, ali tražite dobar izraz na srpskom. Ovo je moj predlog, nadam se da je od pomoći.
Selected response from:

Strahinja Lukić (X)
Serbia
Grading comment
Hvala, kolega. Vaš predlog mi se čini najprihvatljivijim. U pravu ste, značenje reči mi je jasno.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5U celini sistemski obuhvaćen
Radic Vojislav
3koja preseže sistem
Denis Mihajlovic
3jedinstvena ... u celom sistemu
Strahinja Lukić (X)


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
U celini sistemski obuhvaćen


Explanation:
U celini sistemski obuhvaćena sigurnosna tehnika...

Npr.:
http://openbook.galileocomputing.de/ubuntu/ubuntu_04_006.htm
http://www.parks-informatik.de/
http://www.tie.ch/home/healthengine/systemuebergreifend-HE-D...


Radic Vojislav
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 103

1 day 15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jedinstvena ... u celom sistemu


Explanation:
Jedinstvena sigurnosna tehnika u celom sistemu.
Pretpostavljam da vam je značenje reči jasno, ali tražite dobar izraz na srpskom. Ovo je moj predlog, nadam se da je od pomoći.

Strahinja Lukić (X)
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala, kolega. Vaš predlog mi se čini najprihvatljivijim. U pravu ste, značenje reči mi je jasno.

2 days 15 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
koja preseže sistem


Explanation:
bezbednosna tehnika, koja preseže sistem...

Denis Mihajlovic
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search