Materials competitiveness cluster

Serbian translation: Najkonkurentnija grupa za materijale

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Materials competitiveness cluster
Serbian translation:Najkonkurentnija grupa za materijale
Entered by: Darko Kolega

13:25 Jan 9, 2012
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Mechanics / Mech Engineering / industrija plastike, udru
German term or phrase: Materials competitiveness cluster
maud materials competitiveness cluster


naziv udruženja je ovo?? ne nalazim rješenje
Darko Kolega
Croatia
Najkonkurentnija grupa za materijale
Explanation:
Najkonkurentnija grupa za materijale


Najkonkurentnija grupa za materijale ( može i udruženje, društvo, ali nije )
Selected response from:

Radic Vojislav
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Najkonkurentnija grupa za materijale
Radic Vojislav
4Klaster za unapredjenje konkurentnosti u oblasti (fiz./hem.) materijala
Srdjan Miladinovic
4Klaster u oblastima materijala
Jasmina Martinovska
3Udruženje za konkurentnost materijala
Silvana Hadzic


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Udruženje za konkurentnost materijala


Explanation:
Možda ovo može da pomogne...

Silvana Hadzic
Serbia
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

45 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Najkonkurentnija grupa za materijale


Explanation:
Najkonkurentnija grupa za materijale


Najkonkurentnija grupa za materijale ( može i udruženje, društvo, ali nije )

Radic Vojislav
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 103

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Klaster u oblastima materijala


Explanation:
Formiranje i razvoj klastera je organizovani napor da se kroz saradnju i konkurentski odnos članova ostvari veća konkurentnost preduzeća u jednom području...

Example sentence(s):
  • Austrija raspolaže ne samo izvanrednim uslovima za rad klastera u oblastima novih materijala, već može da prezentira tehnološke centre kao i istraživačke institute

    Reference: http://www.advantageaustria.org/rs/zentral/focus/technology/...
    Reference: http://www.agencija.autentik.net/tekst2.php
Jasmina Martinovska
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian

6 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Klaster za unapredjenje konkurentnosti u oblasti (fiz./hem.) materijala


Explanation:
Klaster za unapredjenje... jeste pomalo pleonazam ali tako zakonodavac definise i to bi bje sigurno pravi pocetak. Bilo bi dobro da ste dali i neki isecak teksta, kontekst za koji se klaster vezuje... mislim da link u prilogu objasnjava o cemu je ovde rec.

--------------------------------------------------
Note added at 7 Tage (2012-01-16 22:02:30 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

po ko zna koji put ovaj kudoz nema nikakovog smisla... idiotski izbor... Tastina praznine...

--------------------------------------------------
Note added at 7 Tage (2012-01-17 08:05:22 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Hvala na odgovoru, nije trebalo. Mi kazemo iskulirati :) Odokativna selekcija i jeste problem i razlog zasto je ovaj kudoz izlisan. Steta sto ne koristite odgovore koje Vam ljudi daju na Vasa pitanja. Nema ljutnje i najbolji pozdravi za Zadar.


    Reference: http://www.polemaud.com/EN/whats-new-competitiveness-cluster...
Srdjan Miladinovic
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Srdjane skulirajte se i poštedite me pubertetskih ispada - ako sam pogrešio sebi sam, a ionako sam koristio neka svoja rješenja pa ovo samo zatvaram odoka...tko zatreba glosar, neka sam odabere od svega ovoga





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search