WHZ

Serbian translation: Wiederherstellzeit

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:WHZ
Serbian translation:Wiederherstellzeit
Entered by: kiki76 (X)

13:40 Sep 8, 2011
German to Serbian translations [PRO]
General / Conversation / Greetings / Letters
German term or phrase: WHZ
U opisu usluga jedne firme, kao vreme potrebno za vršenje određenih usluga, pominju se skraćenice RAZ i WHZ. Za RAZ sam napla da je "Regelarbeitszeit". Molim pomoć šta bi moglo biti WHZ? Konkretno, stoji "4h RAZ, 8h WHZ". Hvala unapred
kiki76 (X)
Wiederherstellzeit
Explanation:
Mozda se radi ne radi o radnom vremenu zaposlenika, nego eventualno o nekom tehnickom uredjaju.
Selected response from:

Ivka Wachter
Grading comment
Veliko hvala.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5vreme popravke
Radic Vojislav
3Wiederherstellzeit
Ivka Wachter


Discussion entries: 3





  

Answers


19 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Wiederherstellzeit


Explanation:
Mozda se radi ne radi o radnom vremenu zaposlenika, nego eventualno o nekom tehnickom uredjaju.

Ivka Wachter
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Veliko hvala.

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
vreme popravke


Explanation:
vreme popravke

(popravka u naznačenom roku)

http://www.inmac.de/gy_portal/index.php?products_id=259042&o...

Fujitsu ECARE 3 Jahre Vor-Ort Service 8h WHZ 7X24 für TX150

U naslovu vidno je da vreme popravke traje do 8h, a servisira se 7 dana po 24h (dakle, non-stop).

Na dnu stranice vidljivo je to što piše u naslovu:

……..
Technische Details
Dienststunden (days x hours) 7x24
Kompatibilität PY TX150 S6, S7
Repair time 8 h ………. max. vreme trajanja popravke
Typ on-site
Zeitraum 3 year(s)


Radic Vojislav
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search