Einzugsermächtigung

Serbian translation: Akceptni nalog

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Einzugsermächtigung
Serbian translation:Akceptni nalog
Entered by: Radica Schenck

21:57 Jul 4, 2006
German to Serbian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
German term or phrase: Einzugsermächtigung
kako se to kaze na srpskom? :)
Radica Schenck
Germany
Akceptni nalog
Explanation:
Šta je akceptni nalog

Preduzeće koje želi da kupi neku robu ili dobije neku uslugu, potpisuje ugovor sa isporučiocem robe ili vršiocem usluga i u većini slučajeva, kao siguran instrument plaćanja, predaje isporučiocu robe ili usluga akceptni nalog potpisan i overen od strane ovlašćenog lica, kupca, odnosno naručioca usluge i time stiče obezbeđenje da ukoliko kupac ne plati svoju obavezu u ugovorenom roku isporučilac sam popunjava visinu dugovanja i daje ga Službi platnog prometa na naplatu. Akceptni nalog je jasno zakonom definisan instrument plaćanja i Služba platnog prometa je dužna da zavede dan i u minut tačno vreme kada je akceptni nalog primila na naplatu.

Predajom akceptnog naloga Službi platnog prometa žiro račun kupca je automatski od momenta predaje blokiran za iznos naveden u akceptnom nalogu, i Služba platnog prometa je navedeni iznos, ukoliko ga ima na žiro računu, dužna odmah prebaciti na žiro račun prodavca. Ukoliko je žiro račun prodavca prazan, tada račun postaje blokiran i sve što je uplaćeno na kraju radnog vremena se prebacuje na žiro račun prodavca do konačne isplate duga
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Akceptni nalog
Goran Tasic
4ovlašćenje (nalog) za skidanje sa žiro računa
Aleksandar Krga


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ovlašćenje (nalog) za skidanje sa žiro računa


Explanation:
ne znam da li naše banke imaju neki zvanični izraz za ovo, ovo je više opisni prevod

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2006-07-05 00:41:57 GMT)
--------------------------------------------------

čuo sam i izraz "trajni nalog" ali nisam siguran da li je to to

Aleksandar Krga
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
Akceptni nalog


Explanation:
Šta je akceptni nalog

Preduzeće koje želi da kupi neku robu ili dobije neku uslugu, potpisuje ugovor sa isporučiocem robe ili vršiocem usluga i u većini slučajeva, kao siguran instrument plaćanja, predaje isporučiocu robe ili usluga akceptni nalog potpisan i overen od strane ovlašćenog lica, kupca, odnosno naručioca usluge i time stiče obezbeđenje da ukoliko kupac ne plati svoju obavezu u ugovorenom roku isporučilac sam popunjava visinu dugovanja i daje ga Službi platnog prometa na naplatu. Akceptni nalog je jasno zakonom definisan instrument plaćanja i Služba platnog prometa je dužna da zavede dan i u minut tačno vreme kada je akceptni nalog primila na naplatu.

Predajom akceptnog naloga Službi platnog prometa žiro račun kupca je automatski od momenta predaje blokiran za iznos naveden u akceptnom nalogu, i Služba platnog prometa je navedeni iznos, ukoliko ga ima na žiro računu, dužna odmah prebaciti na žiro račun prodavca. Ukoliko je žiro račun prodavca prazan, tada račun postaje blokiran i sve što je uplaćeno na kraju radnog vremena se prebacuje na žiro račun prodavca do konačne isplate duga


Goran Tasic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 12
Grading comment
hvala!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jelena Bubalo
1 hr
  -> Hvala

agree  Zorana Gavrilovic
5 hrs
  -> Hvala




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search