Spritzgießmaschine

Serbian translation: Mašina za ubrizgavanje

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spritzgießmaschine
Serbian translation:Mašina za ubrizgavanje
Entered by: Darko Kolega

18:32 Jan 31, 2017
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Engineering (general) / obrada plastike
German term or phrase: Spritzgießmaschine
Die Spritzgießmaschine dient zur Herstellung von Erzeugnissen aus Kunststoff durch Spritzgießen

mašina za livenje pod pritiskom?

hvala na pomoći
Darko Kolega
Croatia
Mašina za ubrizgavanje
Explanation:
Die Spritzgießmaschine dient zur Herstellung von Erzeugnissen aus Kunststoff durch Spritzgießen.

Mašina za ubrizgavanje služi za proizvodnju proizvoda (proizvod je odgovarajuća reč ovde, ali iz stilskih razloga možda je u redu napisati >>proizvodnju predmeta<<) od plastike ubrizgavanjem.


Dragi Darko,

sve tri koleginice su već dale odlične predloge. Meni je najbliže rešenje koleginice Biljane Stojanović. Ja sam ipak za rešenje bez reči >>livenje<<.

Sve najbolje!
Areh
Selected response from:

AREH MIKULIĆ
Germany
Grading comment
hvala!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5masina za brizganje
Irena Rusimov Cvetkovic
4mašina za livenje ubrizgavanjem
Biljana Stojanovic
3Mašina za ubrizgavanje
AREH MIKULIĆ
2mašina/stroj/linija za brizganje plastike
Lingua 5B


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
mašina/stroj/linija za brizganje plastike


Explanation:
ipak provjerite

ovaj termin na engl. je viđen kao "injection moulding machine"

Lingua 5B
Bosnia and Herzegovina
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
Notes to answerer
Asker: hvala


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Irena Rusimov Cvetkovic: Injection molding machine, bez u
1 min

8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
masina za brizganje


Explanation:
Radi se o ubrizgavanju. Prema tome, ovo je masina za brizganje.


    Reference: http://masine-za-brizganje.rs/
Irena Rusimov Cvetkovic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
Notes to answerer
Asker: hvala


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mašina za livenje ubrizgavanjem


Explanation:
Božidar Đorđević: "Rečnik industrijske hemije, nemačko-srpskohrvatski", Privredni pregled Beograd 1986
Spritzgießmaschine - mašina za livenje ubrizgavanjem, mašina za livenje pod pritiskom

Biljana Stojanovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian

2 days 2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Mašina za ubrizgavanje


Explanation:
Die Spritzgießmaschine dient zur Herstellung von Erzeugnissen aus Kunststoff durch Spritzgießen.

Mašina za ubrizgavanje služi za proizvodnju proizvoda (proizvod je odgovarajuća reč ovde, ali iz stilskih razloga možda je u redu napisati >>proizvodnju predmeta<<) od plastike ubrizgavanjem.


Dragi Darko,

sve tri koleginice su već dale odlične predloge. Meni je najbliže rešenje koleginice Biljane Stojanović. Ja sam ipak za rešenje bez reči >>livenje<<.

Sve najbolje!
Areh

AREH MIKULIĆ
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 4
Grading comment
hvala!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search