Leitwertelektrode

Serbian translation: Elektroda za merenje elektro-provodljivosti vode

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Leitwertelektrode
Serbian translation:Elektroda za merenje elektro-provodljivosti vode
Entered by: Denis Mihajlovic

10:25 Jan 30, 2014
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Leitwertelektrode
http://www.aquaristikshop.com/cgi-bin/neu/webshop.pl?f=*NR&c...
Denis Mihajlovic
Germany
Elektroda za merenje elektro-provodljivosti vode
Explanation:
vidi referencu
Selected response from:

Saša Jovanović
Serbia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5elektroda za određivanje nivoa provodljivosti
Radic Vojislav
5elektroda/sonda za merenje provodljivosti
Goran Tasic
4elektroda za merenje aktivne provodljivosti
Aleksandra Nikolic
4Elektroda za merenje elektro-provodljivosti vode
Saša Jovanović


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Elektroda za merenje elektro-provodljivosti vode


Explanation:
vidi referencu


    Reference: http://www.akvarijum.org/forum/post124022.html
Saša Jovanović
Serbia
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 40

16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
elektroda/sonda za merenje provodljivosti


Explanation:
pomoće ove elektrode/sonde se vrši merenje provodljivosti vode, rezultat služi za dobijanje gustine odnosno slaniteta vode



aus der Leitfähigkeit lässt sich mit Umrechnugsformeln die Dichte bzw. Salinität errechnen.

Dieses geht zurück auf Untersuchungen mit einem Standardisierten Meerwasser ...

wenn Dich das Interessiert:

http://www.iks-aqua.com/download/DE_Tips.pdf

bzw.

http://ioc.unesco.org/oceanteacher/r...terEquationOfS
tate/Sea%20Water%20Equation%20of%20State%20Calculator.h tm
http://www.riffaquaristikforum.de/threads/237812-Aerometer-V...

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 28

6 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
elektroda za određivanje nivoa provodljivosti


Explanation:
http://www.zoohaus.de/GHL-Leitwert-Elektrode-Platin-fuer-Sue...

http://www.diskuszentrum.de/index.php?page=shop.product_deta...


..." Provodljivost se numerički izražava kao sposobnost vode da provodi struju, Sposobnost zavisi od prisutnih jona, njihove koncentracije, pokretljivosti, valentnosti i temperature sistema. Internacionalni sistem jedinica (SI sistem) preporučuje jedinicu za merenje provodljivosti mS/m, pri _emu je 1 mS/m = 10 _S/cm.
Određivanje provodljivosti (meri se konduktometrom) je pogodna metoda za brzu detekciju mineralnog sadržaja u uzorku vode. Rastvori većine neorganskih kiselina, baza i soli su relativno dobri provodnici, nasuprot organskim molekulama, koje slabo disosuju u vodi, odnosno slabo ili nikako ne provode struju...."


Radic Vojislav
Works in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 23

1 day 43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elektroda za merenje aktivne provodljivosti


Explanation:
Leitwertelektrode kann, wenn die Messwerte nicht definiert sind, als "elektroda za merenje velicine provodljivosti". Falls doch, würde ich es auf Serbisch als "elektroda za merenje aktivne provodljivosti" übersetzen.

Aleksandra Nikolic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search