Knickschutz

Serbian translation: Zaštitna spirala

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Knickschutz
Serbian translation:Zaštitna spirala
Entered by: Aleksandar Ristić

09:21 Mar 30, 2011
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Knickschutz
Solange die Vaseline noch flüssig ist, die Kabelverschraubung mit einem Knickschutz in den Generator einschrauben und festziehen.

Da li postoji stručniji izraz od opisnog "zaštita protiv savijanja (kabla)"? Rukav? Zglob?
Aleksandar Ristić
Switzerland
Zaštitna spirala
Explanation:
..a može i spirala za sprečavanje preloma kabla.

http://rs.traconelectric.com/termekek/10000033/pomocni_mater...

Selected response from:

Hijacinta Grohs
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Zaštita kabela od preloma
Mitko Jovanov
4Zaštitna spirala
Hijacinta Grohs
Summary of reference entries provided
koleno?
lidija68

  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Zaštitna spirala


Explanation:
..a može i spirala za sprečavanje preloma kabla.

http://rs.traconelectric.com/termekek/10000033/pomocni_mater...



Hijacinta Grohs
Works in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker: Hvala! :)


3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Zaštita kabela od preloma


Explanation:

http://www.mountfield.cz/cs/prilohy/1ZST2008/WG_UV29EV.pdf


    Reference: http://www.mountfield.cz/cs/prilohy/1ZST2008/WG_UV29EV.pdf
Mitko Jovanov
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian




Reference comments


21 mins peer agreement (net): +1
Reference: koleno?

Reference information:
Pored PVC-zaštitnih cevi za kablove/zaštinih cevi nudimo i sledeće sistemske komponente:

* Pripremljena kolena sa različitim uglovima savijanja i radijusima savijanja
* Dvostruki brzo pokretni muf/pokretna-navlaka
* Distancer
* Muf za zidno sprovođenje sa peskom (sa i bez graničnika)
* Zatvarači
* Sredstva za čišćenje, lepljenje, podmazivanje
* Polucev, muf za polucev i kolena
* Posude i prihvatnici priljavštine
* Swept-T-grana za kućne priključk
http://www.rehau.rs/gradevinarstvo/niskogradnja/zastita.kabl...

lidija68
Italy
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this reference comment (and responses from the reference poster)
agree  Mitko Jovanov
6 days




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search