Klemmplan

Serbian translation: priključni plan (šema)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Klemmplan
Serbian translation:priključni plan (šema)
Entered by: sany

14:03 Feb 9, 2010
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Klemmplan
Na engleskom 'terminal scheme', ali kako se to zove na srpskom.
Unapred hvala.
Dejan Kostic
Serbia
priključni plan (šema)
Explanation:
Klemmplan=priključni plan (šema)
Selected response from:

sany
Bosnia and Herzegovina
Grading comment
Hvala svima.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1šema sa stezaljkama
Goran Tasic
5 +1priključni plan (šema)
sany
3plan povezivanja izvodnih kablova
Sandra Milosavljevic-Rothe


Discussion entries: 2





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
šema sa stezaljkama


Explanation:
ili šema priključaka (na kojima se vrši priključivanje žica)

Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 28

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dragomir Perovic: Da, slažem se ....
1 hr
  -> Hvala

neutral  sany: Šema sa stezaljkama nije, a šema priključaka može.
4 hrs
  -> Jeste šema sa stezaljkama, jer su u toj šemi prikazane stezaljke sa brojevima ili oznakama koja žica gde treba biti priključena. Event. bi se moglo prevesti sa "šema priključivanja na stezaljkama", ali reč "stezaljke" mora biti prisutna u prevodu.

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
Klemmplan
priključni plan (šema)


Explanation:
Klemmplan=priključni plan (šema)

Example sentence(s):
  • Električne šeme, dijagrami i tablice - objasniti pojmove: „pregledna šema“, „strujna šema“, „zamenska (nadomjesna)

    Reference: http://ccd.ns.ac.yu/aus/projdok/projdok_doc/ProjktnaDok_ispi...
sany
Bosnia and Herzegovina
Specializes in field
Native speaker of: Native in CroatianCroatian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Hvala svima.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sandra Milosavljevic-Rothe: evo ga, potvrdjeno ne samo od strane majstora iz prakse, već i od strane kolege sa faksa. dakle definitivno najbolje rešenje "priključni plan"
19 hrs
  -> Hvala puno na iskrenosti i razmjeni mišljenja. Ja sam uvijek za onu parolu:"Čovjek uči dok je živ." Ovdje smo da razmjenimo mišljenja i iskustva. Nadam se da ćemo ih i nadalje uzajamno razmjenjivati, a možda nekad i poslovno sarađivati.

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
plan povezivanja izvodnih kablova


Explanation:
Moram priznati da je ovo, iako je iz mog faha, pa bi kao trebalo da sve to imam u malom prstu, prilično tvrd orah. Dakle, drugi pokušaj...

Elem, skontala sam u medjuvremenu da Klemmplan ili Klemmenplan kako se češće naziva, nije isto što i Schaltplan. Schaltplan bi bila električna šema, a ovo je nešto drugo. Nakon konsultacije sa čovekom iz struke mogu samo da citiram: "a ovo se kod nas kaže plan povezivanja izvodnih kablova ili prosto klemplan kao što su švabe i napisale". Dakle "majstorski" klemplan, al to naravno nije preporučljivo da napišete u tekstu.

Ja ću se za svaki slučaj još raspitati da potvrdim ili korigujem ovo gore navedeno.

U svakom slučaju ovo nije šema ni crtež, već lista, pregled, dijagram, tabela, tabelarni prikaz priključaka
Za sad lep pozdrav


Example sentence(s):
  • Der Klemmenplan ist eine Übersicht der Klemmleiste. In ihm sind die sogenannten Innen und Aussenziele der Klemme aufgeführt. Man sieht also genau wo die Leitung herkommt und wo sie hingeht.

    Reference: http://www.beviclean.de/uploads/tx_ttproducts/1191421198.pdf
Sandra Milosavljevic-Rothe
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search