Klinkenstecker

Serbian translation: utikač

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Klinkenstecker
Serbian translation:utikač
Entered by: Goran Tasic

16:06 Jan 7, 2009
German to Serbian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Klinkenstecker
Verbinden Sie 3,5 mm Stereo-Klinkenstecker...

Prijevod na hrvatski jezik (dr. Vladimir Muljević) glasi: "utikač sa čepištem"
Nenad Beganovic
utikač
Explanation:
ili u vašem slučaju stereo utikač. Može i džek konektor, to je više poznato među mlađim ljudima, ali inače je u pitanju utikač.


--------------------------------------------------
Note added at 17 min (2009-01-07 16:23:35 GMT)
--------------------------------------------------

Predlog za prevod:

Povežite/priključite 3,5 mm džek konektor sa stereo utikačem...
Selected response from:

Goran Tasic
Serbia
Grading comment
hvala kolege...iskoristio sam Vaše predloge i tekst sa stranice "www.itsvet.com/tekst/pleomax-2.0-i-2.1-zvučnici/883/"
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5džek
Dragomir Perovic
5utikač
Goran Tasic


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
utikač


Explanation:
ili u vašem slučaju stereo utikač. Može i džek konektor, to je više poznato među mlađim ljudima, ali inače je u pitanju utikač.


--------------------------------------------------
Note added at 17 min (2009-01-07 16:23:35 GMT)
--------------------------------------------------

Predlog za prevod:

Povežite/priključite 3,5 mm džek konektor sa stereo utikačem...


    Reference: http://mediaelectronic.co.yu/_index/index.php/D%C5%BEek-Jack...
    Reference: http://www.amazon.de/Hama-Soundkarten-Kabel-5mm-Stereo-Klink...
Goran Tasic
Serbia
Works in field
Native speaker of: Serbian
PRO pts in category: 28
Grading comment
hvala kolege...iskoristio sam Vaše predloge i tekst sa stranice "www.itsvet.com/tekst/pleomax-2.0-i-2.1-zvučnici/883/"

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
džek


Explanation:
Konektor projektovan za prijem utikača. Obično se koristi za ostarivanje auduo i video povezivanja.

Dragomir Perovic
Serbia
Specializes in field
Native speaker of: Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 20




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search