Strohwein

Serbian translation: slamnato vino

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Strohwein
Serbian translation:slamnato vino
Entered by: Sladjana

21:25 Sep 27, 2009
German to Serbian translations [PRO]
Cooking / Culinary / Vrste vina
German term or phrase: Strohwein
Beerenauslesen, Trockenbeerenauslese, Eisweine, ***Strohweine**** und Dessertweine werden zwischen 13° und 15°C serviert.

Kako se prevodi "Strohwein"?
Evo i link: http://de.wikipedia.org/wiki/Strohwein

Nadam se da će mi dobar poznavalac i uživalac vina priskočiti u pomoć ! ;))

Puno hvala!
Sladjana
Montenegro
slamnato vino
Explanation:
Vino od (ubranog) sušenog grožđa – Ubrano zdravo grožđe ostavi se na prosušivanju na slamnatim prostirkama (otud naziv slamnato vino odnosno vin de paille, Strohwein, straw wine), ali može ga se prosušivati i obješenog na uzici, što je po nekima i bolje jer veća je prozračnost a i nema dodira bobice s podlogom usljed kojega je na mjestu kontakta moguće kvarenje.
http://www.mam-vin.hr/PDF/109/putokaz.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2009-09-28 14:06:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://vinopedia.hr/wiki/index.php?title=suškovo_vino
suškovo vino: http://www.vinarija.rs/pretrazivanje/karlovci/karlovci_home....
http://www.e-podezelje.com/index.php?page_id=187&master_page...
http://www.dolenjskilist.si/2009/01/06/11087/novice/obcine/K...
J. Čačić piše o desertnim vinima u svijetu (tokaj u Mađarskoj i Slovačkoj, sauternes i vin doux naturel u Francuskoj, moscato d.’Asti i vin santo u Italiji (pokrajina Toscany?) te marsala samo sa Sicilije, slamnato vino ili vino od grožđica: http://ziviselo.com/clanci/prosek-autohtono-desertno-vino/
Selected response from:

Mitko Jovanov
Macedonia (FYROM)
Grading comment
Puno hvala, svima! :))
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1slamnato vino
Mitko Jovanov
4vino od grozdja susenoga na slami
Denis Mihajlovic


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vino od grozdja susenoga na slami


Explanation:
kod nas se, za razliku od nemace, italije ili francuske, takva vine ne proizvode. bar ja nikad nisam cuo. zbog toga sam umesto odgovarajuceg termina opisao pojam Strohwein.

Denis Mihajlovic
Germany
Native speaker of: Native in SerbianSerbian, Native in GermanGerman
Notes to answerer
Asker: Hvala, Denise! :))


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
slamnato vino


Explanation:
Vino od (ubranog) sušenog grožđa – Ubrano zdravo grožđe ostavi se na prosušivanju na slamnatim prostirkama (otud naziv slamnato vino odnosno vin de paille, Strohwein, straw wine), ali može ga se prosušivati i obješenog na uzici, što je po nekima i bolje jer veća je prozračnost a i nema dodira bobice s podlogom usljed kojega je na mjestu kontakta moguće kvarenje.
http://www.mam-vin.hr/PDF/109/putokaz.pdf

--------------------------------------------------
Note added at 16 hrs (2009-09-28 14:06:38 GMT)
--------------------------------------------------

http://vinopedia.hr/wiki/index.php?title=suškovo_vino
suškovo vino: http://www.vinarija.rs/pretrazivanje/karlovci/karlovci_home....
http://www.e-podezelje.com/index.php?page_id=187&master_page...
http://www.dolenjskilist.si/2009/01/06/11087/novice/obcine/K...
J. Čačić piše o desertnim vinima u svijetu (tokaj u Mađarskoj i Slovačkoj, sauternes i vin doux naturel u Francuskoj, moscato d.’Asti i vin santo u Italiji (pokrajina Toscany?) te marsala samo sa Sicilije, slamnato vino ili vino od grožđica: http://ziviselo.com/clanci/prosek-autohtono-desertno-vino/

Mitko Jovanov
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Puno hvala, svima! :))
Notes to answerer
Asker: Hvala, Mitko! :))


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  sany
12 hrs
  -> :-))




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search