Ergebnisbericht

Romanian translation: Raportul asupra rezultatelor (controlului)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ergebnisbericht
Romanian translation:Raportul asupra rezultatelor (controlului)
Entered by: Adrian Ungur

16:04 Feb 12, 2013
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Medical: Health Care
German term or phrase: Ergebnisbericht
Este vorba de un raport in care sunt constatate minusurile din activitatea de zi cu zi si se fac recomandari de imbunatatire in vederea unui control viitor.
Adrian Ungur
Raportul asupra rezultatelor (controlului)
Explanation:
O propunere
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Raport de concluzii
Hans-Juergen Fauland
3 +1Raportul asupra rezultatelor (controlului)
Anca Buzatu


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Raportul asupra rezultatelor (controlului)


Explanation:
O propunere

Anca Buzatu
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nicoleta Klimek
1 hr

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Raport de concluzii


Explanation:
Este doar o altă variantă care pare să se potrivească descriereii tale a termenului.


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=ro&ihmlang=...
Hans-Juergen Fauland
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search