Glas- & Hartplastik

Romanian translation: Plastic transparent şi plastic dur

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Glas- & Hartplastik
Romanian translation:Plastic transparent şi plastic dur
Entered by: Victorița Ionela Duță

12:53 Dec 13, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Materials (Plastics, Ceramics, etc.)
German term or phrase: Glas- & Hartplastik
Din pacate nu am prea mult context.
Este o enumerare de obligatii pe care trebuie sa le urmeze personalul.
Victorița Ionela Duță
Romania
Plastic transparent şi dur
Explanation:
Primul termen este "Glasplastik", nu "Glas" (cratimă).

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2009-12-13 15:28:46 GMT)
--------------------------------------------------

Probabil e bine să repetaţi "plastic" înainte de dur, pentru că sunt două materiale diferite.
Selected response from:

Hans-Juergen Fauland
Grading comment
Multumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6Plastic transparent şi dur
Hans-Juergen Fauland
5sticla si materiale plastice dure
Vasile BOLOGA


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
sticla si materiale plastice dure


Explanation:
si ce face personalul cu ele?

Vasile BOLOGA
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Primul termen este "Glasplastik", nu "Glas" (cratimă). si asta e termenul care imi da bataie de cap


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
Plastic transparent şi dur


Explanation:
Primul termen este "Glasplastik", nu "Glas" (cratimă).

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2009-12-13 15:28:46 GMT)
--------------------------------------------------

Probabil e bine să repetaţi "plastic" înainte de dur, pentru că sunt două materiale diferite.


    Reference: http://images.google.ro/images?hl=de&source=hp&q=%22plastic+...
Hans-Juergen Fauland
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc mult!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
1 hr
  -> Mulţumesc Adriana!

agree  Corina Cristea
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Magda Kovendi
16 hrs
  -> Mulţumesc

agree  Mariana Avramescu: corect
16 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Isabella G
20 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Bogdan Burghelea
22 hrs
  -> Mulţumesc!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search