Kundennähe

Romanian translation: orientare spre client, orientarea/concentrarea/focalizarea atenţiei înspre nevoile şi dorinţele clienţilor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Kundennähe
Romanian translation:orientare spre client, orientarea/concentrarea/focalizarea atenţiei înspre nevoile şi dorinţele clienţilor
Entered by: Adriana Sandru

03:45 Dec 6, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: Kundennähe
"Apropiere de client" parcă nu prea îmi place...
Există şi alte variante? Mulţumesc.
Erzsebet Schock
Germany
Orientare spre client
Explanation:
Ar mai fi variante ca "orientare spre client", "clientul în centrul atenţiei", "focalizare spre client (spre solicitările clienţilor)".
Selected response from:

Adriana Sandru
France
Grading comment
Mulţumesc, Adriana :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Orientare spre client
Adriana Sandru
4aplecare către client (nevoile clienţilor)
Ioan Biriescu


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Orientare spre client


Explanation:
Ar mai fi variante ca "orientare spre client", "clientul în centrul atenţiei", "focalizare spre client (spre solicitările clienţilor)".

Adriana Sandru
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc, Adriana :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu: sau: orientarea/concentrarea/focalizarea atenţiei înspre nevoile şi dorinţele clienţilor
3 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Buzatu
5 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Hans-Juergen Fauland
8 hrs
  -> Mulţumesc!

2 days 19 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
aplecare către client (nevoile clienţilor)


Explanation:
aplecare către clienţi
aplecare către nevoia fiecărui client în parte

http://www.construction-briefly.ro/articol/este-pr-ul-un-ins...
http://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/confidential-client...

sau
aplecare spre client (clienţi/nevoile clienţilor)
aplecare spre client şi spre nevoile lui

http://www.romscot.ro/index.php/portofoliu
http://www.wall-street.ro/slideshow/un-an-de-criza/71770/Cum...



Ioan Biriescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc. :-)





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search