regional bedingte Preisschwankungen

Romanian translation: fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali/oscilaţii de preţ cauzate de situaţia pieţei locale/variaţii regionale de preţ

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:regional bedingte Preisschwankungen
Romanian translation:fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali/oscilaţii de preţ cauzate de situaţia pieţei locale/variaţii regionale de preţ
Entered by: Anca Buzatu

07:05 May 26, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: regional bedingte Preisschwankungen
Oscilaţii/Variaţii de preţ condiţionate --m-am împotmolit aici.

Mulţumesc!
Anca Buzatu
Austria
fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali
Explanation:
sau
fluctuaţii de preţ influenţate (cauzate, condiţionate, în funcţie) de factori regionali (locali)
Selected response from:

Ioan Biriescu
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2variaţii regionale de preţ
catalina savu
4 +1fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali
Ioan Biriescu
4 +1oscilatii de pret cauzate de situatia pietei locale
Popa Christian Eduard
4fluctuatii de pret conditionate regional
Ioana Isai


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
regional bedingte preisschwankungen
variaţii regionale de preţ


Explanation:

cred ca se poate reduce la formula propusa... asa iesi din blocaj

catalina savu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru
10 mins

agree  Anca Nitu
15 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
oscilatii de pret cauzate de situatia pietei locale


Explanation:
Nu este vorba de variatii regionale de pret ci de oscilatii de pret cauzate de piata locala

Popa Christian Eduard
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans-Juergen Fauland
8 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fluctuatii de pret conditionate regional


Explanation:
Desi parca nu imi suna 100% corect. Eventual vezi cum suna varianta aceasta in combinatie cu restul frazei, poate poti parafraza cumva...

Ioana Isai
Austria
Works in field
Native speaker of: Romanian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc Ioana, însă tocmai "condiţionate regional" vroiam să evit:).


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
fluctuaţii de preţ dependente de factori regionali


Explanation:
sau
fluctuaţii de preţ influenţate (cauzate, condiţionate, în funcţie) de factori regionali (locali)

Ioan Biriescu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Hans-Juergen Fauland
3 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search