mit NLS

Romanian translation: Nielsen Research

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:NLS
Romanian translation:Nielsen Research
Entered by: Jonathan Oprean

08:06 Apr 10, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: mit NLS
PK mit Preis mit NLS

Face parte din acelasi tabel de care vorbeam mai devreme.
La fel, nu am context.

Mersi!
Mihaela Dumitrescu
cu Nielsen Research
Explanation:
Vermultlich handelt es sich um das Folgende:
PK = Preiskalkulation
PK mit Preis = Preiskalkulation mit eigenen Preisvorgaben/-einschätzungen
PK mit NLS = Preiskalkulation mit Ergebnissen eines Marktforschungsauftrags an Nielsen Research
Si acum, cu traducerea nu cred ca sunt probleme.
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Multumesc mult Jonathan!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5National Longitudinal Surveys
Johanna-Daniela Andrei
4cu Nielsen Research
Jonathan Oprean
3 +1National Language Support
Adriana Sandru


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
National Language Support


Explanation:
Dacă se face referire la un soft, prescurtarea este preluată din limba engleză şi înseamnă National Language Support.
http://discutii.mfinante.ro/static/10/Mures/Oprirea.pdf
"Oracle trateaza sirurile literale definite pentru paramentrul NLS (National Language Support). in fisiere."

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2008-04-10 08:19:37 GMT)
--------------------------------------------------

De exemplu, funcţia TO_CHAR converteşte o valoare de tip numeric sau dată calendaristică, la un şir de caractere conform cu formatul specificat sau cu setările naţionale specificate (NLS - National Language Support).

Adriana Sandru
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Adriana!


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cameliaim
5 hrs
  -> Mulţumesc!

4 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
National Longitudinal Surveys


Explanation:
Daca se refera la domeniul sondajelor, atunci prescurtarea vine de la National Longitudinal Surveys si se refera la sondajele realizate la anumite intervale de timp cu scopul de a trage concluzii referitoare la acele informatii.


    Reference: http://www.bls.gov/nls/
Johanna-Daniela Andrei
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Johanna!


3 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cu Nielsen Research


Explanation:
Vermultlich handelt es sich um das Folgende:
PK = Preiskalkulation
PK mit Preis = Preiskalkulation mit eigenen Preisvorgaben/-einschätzungen
PK mit NLS = Preiskalkulation mit Ergebnissen eines Marktforschungsauftrags an Nielsen Research
Si acum, cu traducerea nu cred ca sunt probleme.

Jonathan Oprean
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc mult Jonathan!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search