Rückfrage

Romanian translation: informaţii suplimentare

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Rückfrage
Romanian translation:informaţii suplimentare
Entered by: Anca Buzatu

14:32 Jan 23, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: Rückfrage
"Telefonnummer für Rückfragen".
Se cere numărul de telefon al clientului. Acum pentru ce anume nu îmi este foarte în clar, în cazul în care acesta "cere/solicită informaţii"?..deci să fie Rückfrage aici "cerere/solicitare de info."?

Mulţumesc!
Anca Buzatu
Austria
consultaţii, nelămuriri, informaţii suplimentare
Explanation:
o idee. adică trei.
Selected response from:

cameliaim
Spain
Grading comment
Mulţumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3informatii suplimentare
catalina savu
3 +1consultaţii, nelămuriri, informaţii suplimentare
cameliaim


Discussion entries: 1





  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
consultaţii, nelămuriri, informaţii suplimentare


Explanation:
o idee. adică trei.

cameliaim
Spain
Works in field
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Mulţumesc !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ovidiu Martin Jurj: informaţii suplimentare
2 hrs
  -> mulţumesc, Ovidiu.

10 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
informatii suplimentare


Explanation:
Se cere numürul de telefon pentru informaäii suplimentare sau nelümuriri. Poate fi si in situatia in care se vorbeste pe robot.

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2008-01-23 14:44:06 GMT)
--------------------------------------------------

Scuze, am lucrat pe tastatura germana, sper sa se inteleaga

catalina savu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu
2 mins

agree  Bianca Constandin
36 mins

agree  Ovidiu Martin Jurj
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search