Verkaufshilfe

Romanian translation: element de promovare a vânzărilor

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Verkaufshilfe
Romanian translation:element de promovare a vânzărilor
Entered by: Susanna & Christian Popescu

04:11 Jun 6, 2007
German to Romanian translations [Non-PRO]
Marketing - Marketing / Market Research
German term or phrase: Verkaufshilfe
hochwertiger Werkzeugschrank aus Aluminium -
eine attraktive Verkaufshilfe für Ihren Ladenbereich

Ştiu ce înseamnă, însă nu-mi vine nicio idee în română.

TIA
Cristina Moldovan do Amaral
United States
element de promovare a vânzărilor
Explanation:
reprezintă un element ambiental atractiv şi de promovare a vânzărilor în interiorul spaţiului dvs. comercial

care contribuie la sporirea eficacităţii/stimularea vânzărilor

element stimulativ pentru vânzări/pentru prezentarea în cele mai bune condiţii a produselor în spaţiul dvs. comercial

una din verigile ansamblului de tehnici promoţionale

un element de efect în atragerea interesului clientelei în spaţiul dvs. comercial

Cam astea ar fi propunerile mele.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-06-06 05:21:03 GMT)
--------------------------------------------------

vezi şi:
www.biblioteca.ase.ro/downres.php?tc=1380
http://www.iqads.ro/dictionar/promovarea_vanzarilor.html
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu
Germany
Grading comment
asta e! merci mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4element de promovare a vânzărilor
Susanna & Christian Popescu
3ajutor la vînzări
Bogdan Burghelea


  

Answers


58 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ajutor la vînzări


Explanation:
Aş zice, dar poate apar şi răspunsuri mai inspirate.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
element de promovare a vânzărilor


Explanation:
reprezintă un element ambiental atractiv şi de promovare a vânzărilor în interiorul spaţiului dvs. comercial

care contribuie la sporirea eficacităţii/stimularea vânzărilor

element stimulativ pentru vânzări/pentru prezentarea în cele mai bune condiţii a produselor în spaţiul dvs. comercial

una din verigile ansamblului de tehnici promoţionale

un element de efect în atragerea interesului clientelei în spaţiul dvs. comercial

Cam astea ar fi propunerile mele.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-06-06 05:21:03 GMT)
--------------------------------------------------

vezi şi:
www.biblioteca.ase.ro/downres.php?tc=1380
http://www.iqads.ro/dictionar/promovarea_vanzarilor.html

Susanna & Christian Popescu
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
asta e! merci mult!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search