Regierungspräsidium

Romanian translation: Prezidiul guvernamental de coordonare administrativa in Land (Germania)

17:04 Jan 30, 2019
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Law (general)
German term or phrase: Regierungspräsidium
Am găsit într-un glosar proz prefectură. Oricum îl las în original, dar vreau să scriu o traducere și în paranteză. Voi folosiți prefectură sau ceva de genul Autoritatea Regională cum e tradus în engleză?
ioanaledac
Romania
Romanian translation:Prezidiul guvernamental de coordonare administrativa in Land (Germania)
Explanation:
Laut Diskussionsbeitrag.
Selected response from:

Michael Christmann
Germany
Grading comment
Mulțumesc mult!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Prezidiul guvernamental de coordonare administrativa in Land (Germania)
Michael Christmann
2Consiliul Regional
liz askew


Discussion entries: 4





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
Consiliul Regional


Explanation:
www.adrnord.md/pageview.php?l=ro&idc=232&
Translate this page
18 Jan 2019 - Consiliul Regional pentru Dezvoltare Nord (CRD Nord) este structura regională deliberativă, fără personalitate juridică, constituită în vederea ...

liz askew
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Prezidiul guvernamental de coordonare administrativa in Land (Germania)


Explanation:
Laut Diskussionsbeitrag.

Michael Christmann
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 42
Grading comment
Mulțumesc mult!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search