Stikkenofen

Romanian translation: cuptor rotativ (de patiserie/brutarie)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Stikkenofen
Romanian translation:cuptor rotativ (de patiserie/brutarie)
Entered by: Adela Schuller

13:54 Feb 9, 2014
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Food & Drink
German term or phrase: Stikkenofen
Lange Lebensdauer und hohe
Betriebssicherheit – dafür stehen Stikkenöfen von Fa XYZ.
Der Einsatz von hochwertigen Werkstoffen für die Brennkammern sowie Front- und Außenverkleidungen untermauern das Konzept mit ansprechender Optik.
Adela Schuller
Germany
cuptor rotativ (de patiserie/brutarie)
Explanation:
http://www.ebay.de/itm/MIWE-Stikkenoffen-RI-FO-60-80-passend...




--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2014-02-09 18:02:15 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere, am gasit mult surse bilingve de ex aici in spaniola apare tradus la fel (http://www.linguee.es/aleman-espanol/traduccion/stikkenofen.... insa peste tot unde apare o anumita marca de cuptor ca de ex. MIWE pe site-urile romanesti apare cuptor rotativ
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
Multumesc pentru raspuns!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1cuptor (de) patiserie
Anna Maria Arzt
4cuptor rotativ (de patiserie/brutarie)
Anca Buzatu


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
cuptor (de) patiserie


Explanation:
.


    Reference: http://www.discoveryindustry.ro/utilaje-second/cuptoare-echi...
Anna Maria Arzt
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
2 hrs
  -> Mulţumesc :)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
cuptor rotativ (de patiserie/brutarie)


Explanation:
http://www.ebay.de/itm/MIWE-Stikkenoffen-RI-FO-60-80-passend...




--------------------------------------------------
Note added at 4 Stunden (2014-02-09 18:02:15 GMT)
--------------------------------------------------

Cu placere, am gasit mult surse bilingve de ex aici in spaniola apare tradus la fel (http://www.linguee.es/aleman-espanol/traduccion/stikkenofen.... insa peste tot unde apare o anumita marca de cuptor ca de ex. MIWE pe site-urile romanesti apare cuptor rotativ

Anca Buzatu
Austria
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc pentru raspuns!
Notes to answerer
Asker: Multumesc Anca, acesta este termenul pe care il cautam, nici cel al Annei Maria Arzt nu era gresit, dar prea general.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search