Spritspartrainer (Sprit-spar-trainer)

Romanian translation: Instructor pentru condus ecologic (eco-driving)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Spritspartrainer (Sprit-spar-trainer)
Romanian translation:Instructor pentru condus ecologic (eco-driving)
Entered by: Adriana Sandru

01:34 Dec 12, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Science - Energy / Power Generation
German term or phrase: Spritspartrainer (Sprit-spar-trainer)
Nu e curios ca in limba romana stam foarte prost cu terminologia de protecţie a mediului? Nu, reflecta exact starea de lucruri de la noi.

Deci, abia am reuşit sa citesc termenul de mai sus, e vorba de instructori care te invaţă cum sa economiseşti combustibilul în trafic, un stil economic de condus... dar in cuvinte mai puţine cum ar suna?
catalina savu
Romania
Instructor pentru condus ecologic
Explanation:
Ar fi o propunere, pentru că la noi începe să intre în uz termenul de condus ecologic, eco-driving (Pardon!).
www.informatiiauto.ro/noul-renault-symbol-315-lkm-si-85g-co...
Selected response from:

Adriana Sandru
France
Grading comment
Aleg varianta "eco-driving" in paralel cu condus ecologic, pentru ca termenul implica mai mult decat şofat ecologic, resp. alegerea tipului de maşina, de carburant, etc.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Instructor de eco-sofat
velnovbn
3Instructor pentru condus ecologic
Adriana Sandru


  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Instructor pentru condus ecologic


Explanation:
Ar fi o propunere, pentru că la noi începe să intre în uz termenul de condus ecologic, eco-driving (Pardon!).
www.informatiiauto.ro/noul-renault-symbol-315-lkm-si-85g-co...

Adriana Sandru
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Aleg varianta "eco-driving" in paralel cu condus ecologic, pentru ca termenul implica mai mult decat şofat ecologic, resp. alegerea tipului de maşina, de carburant, etc.

1 day 5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Instructor de eco-sofat


Explanation:
Propun acest termen de eco-sofat. Eco - economic si implicit ecologic si verbul a sofa, pentru ca "a conduce" poate însemna si altceva.

velnovbn
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search