Windabschattung

Romanian translation: ecranare eoliană

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Windabschattung
Romanian translation:ecranare eoliană
Entered by: Adriana Sandru

19:46 Jan 29, 2009
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Turbine eoliene
German term or phrase: Windabschattung
Externer Befehl von Windpark-PC mit Windabschattungsüberwachung. Einige der Windenergieanlagen, die zu nahe stehen, sollen aufgrund von Turbulenzen abgeschaltet werden.
Dan Topor
Romania
Ecranare
Explanation:
Convertorii eolieni pot fi instalaţi individual în poziţii expuse, de exemplu pe vârfuri de munte de inălţime mică cu multi curenţi de aer, în sir (de exemplu convertori pozitionaţi de-a lungul curentului de aer) sau în grupuri (de exemplu pozitionaţi în linie unul în spatele celuilalt). Pentru ultimile doua variante distantele minime necesare depind de condiţiile respective, ce trebuie observate, pentru a preveni blocarea reciproca a convertorilor şi pentru a asigura un flux continuu la fiecare convertor. Ecranarea se referă la însumarea efectelor convertorilor eolieni apropiaţi care îşi iau vântul unul altuia şi sarcina dinamică orientată de-a lungul curentului de aer al convertorilor instalaţi datorită turbulenţelor mărite din fluxul de aer, a convertorilor plasaţi în faţă.
Selected response from:

Adriana Sandru
France
Grading comment
Mulţumesc, asta căutam: ecranare eoliană
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Ecranare
Adriana Sandru
5Windschatten
Anca Buzatu


Discussion entries: 1





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
Windschatten


Explanation:
Parte, latură ferita de vânt

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

7 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Ecranare


Explanation:
Convertorii eolieni pot fi instalaţi individual în poziţii expuse, de exemplu pe vârfuri de munte de inălţime mică cu multi curenţi de aer, în sir (de exemplu convertori pozitionaţi de-a lungul curentului de aer) sau în grupuri (de exemplu pozitionaţi în linie unul în spatele celuilalt). Pentru ultimile doua variante distantele minime necesare depind de condiţiile respective, ce trebuie observate, pentru a preveni blocarea reciproca a convertorilor şi pentru a asigura un flux continuu la fiecare convertor. Ecranarea se referă la însumarea efectelor convertorilor eolieni apropiaţi care îşi iau vântul unul altuia şi sarcina dinamică orientată de-a lungul curentului de aer al convertorilor instalaţi datorită turbulenţelor mărite din fluxul de aer, a convertorilor plasaţi în faţă.


Adriana Sandru
France
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Mulţumesc, asta căutam: ecranare eoliană

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Erzsebet Schock
21 mins
  -> Danke! :-)

agree  Jonathan Oprean: salutari de la nenea Juganaru (C)
1 day 10 hrs
  -> Acest termen apare în nenumărate surse pe web şi în multe alte limbi, nu numai în cartea domnului Jugănaru. Spaţiul nu a permis să le citez pe toate. Salutări de la Samuel Johnson!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search