Loop-Stitchings

Polish translation: wyhaftowane wzory

16:04 Sep 23, 2008
German to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Loop-Stitchings
z opisu dżinsów:

- klassischer five-pocket-style, Loop-Stitchings auf den Po-Taschen

niestety nie mam obrazka

dziękuję za wszelka pomoc
Danuta Michelsen
Polish translation:wyhaftowane wzory
Explanation:
http://www.outfitters.ca/display.asp?CAT=20&Page=2


Ach ten język niemiecki! Same zapożyczenia z języka angielskiego :-). "Loop-stitchings" to wzorki wyhaftowane, inaczej mówiąc "wydziergane: :-)

--------------------------------------------------
Note added at   36 min (2008-09-23 16:41:43 GMT)
--------------------------------------------------

Można by jeszcze te "loop-stichings" określić jako wzór szydełkowy (?). http://www.dkimages.com/discover/DKIMAGES/Discover/Home/Craf...
Selected response from:

Ewa Kargol
Poland
Grading comment
dziekuje
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wyhaftowane wzory
Ewa Kargol
3motyw wyszywany
klick


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wyhaftowane wzory


Explanation:
http://www.outfitters.ca/display.asp?CAT=20&Page=2


Ach ten język niemiecki! Same zapożyczenia z języka angielskiego :-). "Loop-stitchings" to wzorki wyhaftowane, inaczej mówiąc "wydziergane: :-)

--------------------------------------------------
Note added at   36 min (2008-09-23 16:41:43 GMT)
--------------------------------------------------

Można by jeszcze te "loop-stichings" określić jako wzór szydełkowy (?). http://www.dkimages.com/discover/DKIMAGES/Discover/Home/Craf...

Ewa Kargol
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
dziekuje

118 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Loop-Stitching
motyw wyszywany


Explanation:
jeszcze pojawia się niekiedy "aplikacja wyszywana"

klick
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search