Konvektive Hitze Leistungsstufe 1

Polish translation: odpornośc na działanie ciepła konwekcyjnego - poziom 1

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Konvektive Hitze Leistungsstufe 1
Polish translation:odpornośc na działanie ciepła konwekcyjnego - poziom 1
Entered by: rjz

10:20 May 13, 2006
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion / Arbeitsbekleidung
German term or phrase: Konvektive Hitze Leistungsstufe 1
cecha odzieży roboczej, wpis na etykietce
rjz
odpornośc na działanie ciepła konwekcyjnego - poziom 1
Explanation:
odpornośc na działanie ciepła konwekcyjnego - poziom 1

Rekawice chroniące przed zagrożeniami termicznymi, w zależności od przeznaczenia powinny charakteryzować się:

* odpornością na zapalenie,
* odpornością na kontakt z gorącym przedmiotem,
* odpornością na działanie promieniowania cieplnego,
* odpornością na działanie ciepła konwekcyjnego (ciepło pochodzące od płomienia),
* odpornością na działanie drobnych rozprysków stopionego metalu,
* odpornością na działanie dużej ilości płynnego metalu.

http://www.ciop.waw.pl/1360.html

Badanie przeprowadzić wg ISO 17493 Ubrania chroniące przed ciepłem. Metoda badania odporności na ciepło
konwekcyjne z zastosowaniem pieca z wymuszonym ruchem powietrza

http://www.cnbop.pl/certyfikaty/download/wbo_kominiarki.pdf

Selected response from:

Crannmer
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4odpornośc na działanie ciepła konwekcyjnego - poziom 1
Crannmer
4suszarka konwekcyjna ustawienie 1
Jerzy Czopik


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
suszarka konwekcyjna ustawienie 1


Explanation:
lub poziom/stopień mocy - najwyraźniej dana część garderoby pochodzi z Chin, Tajwanu lub innej części Azji :-)

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 16

2 days 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
odpornośc na działanie ciepła konwekcyjnego - poziom 1


Explanation:
odpornośc na działanie ciepła konwekcyjnego - poziom 1

Rekawice chroniące przed zagrożeniami termicznymi, w zależności od przeznaczenia powinny charakteryzować się:

* odpornością na zapalenie,
* odpornością na kontakt z gorącym przedmiotem,
* odpornością na działanie promieniowania cieplnego,
* odpornością na działanie ciepła konwekcyjnego (ciepło pochodzące od płomienia),
* odpornością na działanie drobnych rozprysków stopionego metalu,
* odpornością na działanie dużej ilości płynnego metalu.

http://www.ciop.waw.pl/1360.html

Badanie przeprowadzić wg ISO 17493 Ubrania chroniące przed ciepłem. Metoda badania odporności na ciepło
konwekcyjne z zastosowaniem pieca z wymuszonym ruchem powietrza

http://www.cnbop.pl/certyfikaty/download/wbo_kominiarki.pdf



Crannmer
PRO pts in category: 43
Grading comment
thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search