Musiktasche

Polish translation: kieszeń muzyczna

16:27 Oct 17, 2005
German to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Musiktasche
W kurtce sportowej oprócz ró¿nych innych bajerów wystêpuj±:
MP3-Player Tasche
i
Musiktasche
Nie mam pojêcia (i mo¿liwo¶ci dowiedzenia siê), do czego dok³adnie ta kieszeñ s³u¿y, tak¿e muszê to w miarê ogólnie przet³umaczyæ:
Jedyne co mi w tej chwili przychodzi do g³owy to "kieszeñ do przechowywania no¶ników muzycznych", ale mo¿e kto¶ w was ma lepszy pomys³?
Alina Brockelt
Polish translation:kieszeń muzyczna
Explanation:
zaryzykowałabym, bo chyba się przyjęło :-)
http://www.skionline.pl/sprzet/index.php?ids=&co=kolekcje_od...

Opis: kurtka męska
CECHY:
- wewnętrzna, muzyczna kieszeń
- wewnętrzna kieszeń na telefon

inaczej może też być kieszeń na odtwarzacz, na discmana; kieszeń muzyczna jest bardziej ogólna, ale może tak byłoby dobrze: kieszeń muzyczna, kieszeń na odtwarzacz MP3 itd.
Selected response from:

A_Lex
Poland
Grading comment
Dziękuję serdecznie! Zdecydowałam się na tę wersję, ale dzięki także dla rjz.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kieszeń muzyczna
A_Lex
3kieszeń na płyty CD
rjz


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kieszeń na płyty CD


Explanation:
wygl±da jak na obrazku;
dla merketigu możesz dodać też CD/DVD

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2005-10-17 16:41:57 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.shoppersnext.com/discount-handbags/41343.html

--------------------------------------------------
Note added at 17 mins (2005-10-17 16:45:05 GMT)
--------------------------------------------------

no, a tak dokładniej jak to przestudiowałem - to do odtwarzaczy kompaktowych - bo ma wyj¶cie na kable/do słuchawek ... dlatego taka muzyczna

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2005-10-17 16:53:09 GMT)
--------------------------------------------------

lub odtwarzaczy kompaktów


    Reference: http://images.google.com/imgres?imgurl=http://images.ebags.c...
rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 11

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  A_Lex: pytanie jest o kurtkê, nie o plecak, choæ mo¿e kieszenie mog± byæ podobne
26 mins

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kieszeń muzyczna


Explanation:
zaryzykowałabym, bo chyba się przyjęło :-)
http://www.skionline.pl/sprzet/index.php?ids=&co=kolekcje_od...

Opis: kurtka męska
CECHY:
- wewnętrzna, muzyczna kieszeń
- wewnętrzna kieszeń na telefon

inaczej może też być kieszeń na odtwarzacz, na discmana; kieszeń muzyczna jest bardziej ogólna, ale może tak byłoby dobrze: kieszeń muzyczna, kieszeń na odtwarzacz MP3 itd.

A_Lex
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 16
Grading comment
Dziękuję serdecznie! Zdecydowałam się na tę wersję, ale dzięki także dla rjz.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rjz: tak czy tak to anglicyzm; analogicznie by³oby: kieszeñ portfelowa i kieszeñ telefonowa.
20 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search