Formenbau

Polish translation: budowanie form

00:08 Jul 9, 2005
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Ships, Sailing, Maritime
German term or phrase: Formenbau
kontekst jw.-jachty

Das für den Formenbau verwendete Holz muss gut abgelagert und trocken sein und
für den vorgesehenen Verwendungszweck geeignet sein.
Die verwendeten Harze und Glaslagen müssen speziell für den Formenbau vorgesehen
sein und sind nach den Angaben der Hersteller fachgerecht zu verarbeiten.

dziêkujê
AgaMagda
Polish translation:budowanie form
Explanation:
może tak; ale poczytaj dokładniej w linku tym i podobnych
Selected response from:

rjz
Grading comment
dziękuję, tak jest
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4budowa kopyta (formy)
Jerzy Czopik
2budowanie form
rjz


Discussion entries: 1





  

Answers


9 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
budowanie form


Explanation:
może tak; ale poczytaj dokładniej w linku tym i podobnych


    Reference: http://oldtimer.website.pl/info.htm
rjz
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Grading comment
dziękuję, tak jest

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
budowa kopyta (formy)


Explanation:
Drewno użyte do budowy kopyta (formy) musi ...

Kopyto:
Jacht > Żaglowy Motorowy Żaglówka Motorówka + Yacht-Poland.pl +Jacht motorowy motorówka jacht żaglowy żaglówka łódka jachty łodzie żaglowe ... jacht laminatowy jacht stalowy aluminiowy drewniany sklejkowy kadłub ...
www.yacht-poland.pl/katalog/ - 8k - Im Cache - Ähnliche Seiten


Yacht > Boote Boats Jachty Łodzie + Yacht-Poland.pl +... łódki lodka lodki łódź lodzi kadłub jachtowy kadłuby jachtowe jachty z drewna jacht ... Polskie formy jachtowe kopyta jachtów kopyto laminat poliestrowy ...
www.yacht-poland.pl/ - 15k - Im Cache - Ähnliche Seiten


budowa jachtow laminatowych10 - 15 cm. przeklr.jpg (37734 bytes) Tak powstałe ażurowe kopyto poszywamy płytami ... Kadłub wykonujemy przeważnie z laminatu poliestrowo - szklanego, ...
www.maderskiyachts.alpha.pl/jachty1.htm

szpachlować laminowane, czy laminować szpachlowane ...... swego rodzaju formę (kopyto), na którym będzie laminowany „właściwy” kadłub, ... Otrzymamy piękny laminatowy jacht. Tylko po co nam to drewno w środku? ...
www.port21.pl/porady/article_942.html

Forma:

Cat - 530 - Opis techniczny"Symetryczny dwukadłubowiec (kadłub może być niesymetryczny) o długości do 5,48 m, ... Jacht jest nową konstrukcją, forma powstała w 1999 roku. ...
free.of.pl/k/katamaran/opis.htm

PDF] Laminaty i laminowanieDateiformat: PDF/Adobe Acrobat - HTML-Version
zaprojektować jacht-ideał z wyczynowego punktu widzenia. ... przycisnąć odpowiednio przygotowaną formą odcinka poszycia, podobnie jak przy remontach. ...
zatoka.com.pl/Pliki_Zrzut/laminaty.pdf

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  rjz: "budujemy kopyta i formy" http://www.zagle.pl/katalog_wyswietl.php?KATEGORIA=50&REK=12...
1 hr




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search