Steuerkennzeichen

Polish translation: kod podatkowy

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Steuerkennzeichen
Polish translation:kod podatkowy
Entered by: Piotr Hasny

07:46 Jun 28, 2017
German to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - SAP
German term or phrase: Steuerkennzeichen
Oferta pracy / opis obowiazkow:

Für die polnische Tochtergesellschaft unseres Auftraggebers erfordert das ein eigenständiges bilanzierendes Informationsobjekt im polnischen Buchungskreis, einen landesspezifischen Kontenplan, eine eigene Bilanzstruktur und die Anpassung der Ausprägung der Steuerkennzeichen entsprechend polnischem Recht.

Dziekuje z góry za wszelka pomoc!
Danuta Michelsen
kod podatkowy
Explanation:
Na podstawie "Forum dyskusyjne SAP"
zmiana kwoty Vat - parametry kodów podatkowych
https://forumsap.pl/viewtopic.php?t=1367

Inne sugestie:
Na podstawie kodu podatkowego pracodawca oblicza, jaki podatek zostanie odprowadzony od twojego wynagrodzenia na rzecz urzędu ...

Albo:
http://www.linguee.de/deutsch-englisch/uebersetzung/steuerke...

Co to jest kod podatkowy? - Polish Express
www.polishexpress.co.uk/co-jest-kod-podatkowy

--------------------------------------------------
Note added at 84 Tage (2017-09-20 08:46:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję! :)
Selected response from:

Piotr Hasny
Poland
Grading comment
Dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kod podatkowy
Piotr Hasny
3specyfika podatkowa
Mariusz Wstawski


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
specyfika podatkowa


Explanation:
specyfika podatkowa
może tak

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2017-06-28 11:06:11 GMT)
--------------------------------------------------

dwucyfrowe oznaczenie stawki procentowej podatku VAT (np. 19, 7 i 0 w DE czy 23, 7 i 0 w PL)
lepiej jeszcze skrócić: oznaczenie stawek VAT
https://help.sap.com/saphelp_erp60_sp/helpdata/de/05/47d9531...

Mariusz Wstawski
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish

43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
kod podatkowy


Explanation:
Na podstawie "Forum dyskusyjne SAP"
zmiana kwoty Vat - parametry kodów podatkowych
https://forumsap.pl/viewtopic.php?t=1367

Inne sugestie:
Na podstawie kodu podatkowego pracodawca oblicza, jaki podatek zostanie odprowadzony od twojego wynagrodzenia na rzecz urzędu ...

Albo:
http://www.linguee.de/deutsch-englisch/uebersetzung/steuerke...

Co to jest kod podatkowy? - Polish Express
www.polishexpress.co.uk/co-jest-kod-podatkowy

--------------------------------------------------
Note added at 84 Tage (2017-09-20 08:46:03 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Dziękuję! :)

Piotr Hasny
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 10
Grading comment
Dziękuję!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search