Bauch Größen

Polish translation: rozmiary konfekcji dla osob tegich

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Bauchgrößen
Polish translation:rozmiary konfekcji dla osob tegich
Entered by: Crannmer

21:24 Jul 31, 2006
German to Polish translations [PRO]
Retail / Größentabelle in Körpermaßen
German term or phrase: Bauch Größen
rozmiary dla osób z "brzuszkiem" - to chyba mało poważne?
(pisownia tak jak podałem odzielnie)?
Inne dane w tabeli:
Normale Größen
Schlanke Größen
Untersetzte Größen
rjz
rozmiary konfekcji dla osob tegich
Explanation:
rozmiary konfekcji dla osob tegich

czyli 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 51, 53

Osoba pasujaca w 23 albo 24 z pewnoscia nie zalozy spodni dlugosci XXL.

BTW I untersetzte Größen bedzie IMHO rozmiary dla osob krepych

BTW II wer hat "Bauch Größen" verbrochen? Das tut ja weh :-/
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
thx
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1rozmiary konfekcji dla osob tegich
Crannmer
4rozmiar XXL
Maciej Andrzejczak


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
rozmiar XXL


Explanation:
rozmiar dla puszystych - zależnie od rejestru...

Maciej Andrzejczak
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: chiiba nie dla puszystych :-( to odzież robocza - jest to dla grubasów piwno-brzusznych - por. inne etykiety


8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Bauchgrößen
rozmiary konfekcji dla osob tegich


Explanation:
rozmiary konfekcji dla osob tegich

czyli 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 51, 53

Osoba pasujaca w 23 albo 24 z pewnoscia nie zalozy spodni dlugosci XXL.

BTW I untersetzte Größen bedzie IMHO rozmiary dla osob krepych

BTW II wer hat "Bauch Größen" verbrochen? Das tut ja weh :-/

Crannmer
PRO pts in category: 8
Grading comment
thx

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick
2 hrs
  -> thx




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search