Pytanie Konkursowe III/1

Polish translation: Odpowiedź na Pytanie Konkursowe III/1

20:26 Feb 29, 2004
German to Polish translations [PRO]
Art/Literary - Poetry & Literature / Konkurs
German term or phrase: Pytanie Konkursowe III/1
Das C-Laufwerk ist voller Viren.
Die tat ich mir einst importieren
durch Software, gebrannte,
worauf ich erkannte:
Hier hilft nur mehr neu formatieren!

(PULVERMARIE)
http://www.darkinspirations.com/showthread.php?t=405&page=1

Dysk C jest zawirusowany
Kiedyœ œci¹gn¹³em sobie te wirusy do kompa
W oprogramowaniu kopiowanym na CD-kach
Dochodzê wiêc do wniosku, ¿e uratuje mnie tylko
Formatowanie twardziela
SATRO
Poland
Polish translation:Odpowiedź na Pytanie Konkursowe III/1
Explanation:
Prosto z kompaktu z Ameryki
Kopiowałem muzyczne pliki.
No i złapałem wirusa,
Takiego Made in USA.
Więc będzie format C: miast muzyki.

====
Ponieważ nie bardzo potrafię spełnić wymogi pkt. 3 regulaminu, to skorzystam z pkt. 6 - co są warte takie limeryki, co w pierwszym wersie nie mają nazwy geograficznej? Uprzejmie więc proszę o uwzględnienie mojego protestu i przyznanie mi punktów w trybie natychmiastowym.

Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Z poważaniem
leff
Selected response from:

leff
Grading comment
Żyry w 4-osobowym składzie:
1. Stanisław A. Trojanowicz (przewodniczący)
2. (...)* (...)*
3. (...)* (...)*
4. (...)* (...)*

* Ustawa o ochronie danych osobowych

Odbywszy posiedzenie (wirtualne i nie) w dniu 02.03.2004 ogłasza co następuje:
Pierwsze miejsce: limeryk autorstwa Leffa
Drugie miejsce: limeryki autorstwa Lee mOnki i NowEvy

Punkty otrzymuje tym samym Leff przejmując prowadzenie w rankingu z sumą 4 punktów...

Wyjeżdża mi tu Leff z USA -
żeby nie wyjść na leww-USA!
Drogi Leffeie (może Lwie)
Niechaj każdy (Ź)dziś już wie,
że to Ty zgarniasz bon-USA!!!

PS. Ocena jest rzeczą subiektywną, więc mogę mówić tyko o własnym wyborze. Jak dla mnie limeryk Leffa był "najgładszy" i najbardziej stylowy... A poza tym mi osobiście podoba się ten wers z "format c: miast muzyki" - jak to przeczytałem, to mnie ciary przeszły, bo mnie to za kilka dni czeka... (wszystkiemu winien Billy)!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Moja wersja
Alina Brockelt
4 +1III/1
Anna Bittner
3 +1III/1
Agnieszka Hayward
4debiut :)
Agnieszka Socha
2 +2limeryk dla skomputeryzowanych
*eva*
3 +1III/1
A_Lex
4Odpowiedź na Pytanie Konkursowe III/1
leff
2 +1Niżej
Jerzy Czopik
1 +2III/1
lim0nka


Discussion entries: 5





  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
Niżej


Explanation:
Mój twardziel mi się zwirusował
wirusami com sam zimportował
gdym softłer ów na CD kopiował.
Z czego wniosek wysnuć idzie:
Formatować dysk mi przyjdzie!

Więcej tego!

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 14

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Alina Brockelt: Nawzajem!
26 mins
  -> A dziêkujê Waæpani!

neutral  leff: to te¿ nie limeryk. Tu jest uk³ad rymów aaabb, a w limeryku ma byæ aabba. Zdyskwalifikowaæ (pkt 6 Regulaminu) ;-Pb
4 hrs

16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
III/1


Explanation:
Dysk C się zainfekował
Wirusy żem sam skopiował
Z programu na płycie
I sami widzicie-
Dysk będę znów formatował...!

A_Lex
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 100

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: O to w³aœnie, w przysz³ym tygodniu siê za to biorê, ale na szczêœcie przez nowego kompa, a nie wirusy
17 mins
  -> to mi³ej pracy;)

neutral  leff: Czego by siê tu czepn¹æ? hmmm... Chyba odwo³am siê do mêskiej solidarnoœci Organizatora. Stasku! Wbrew przyjemnie brzmi¹cemu nickowi A_Lex jest samiczk¹!
4 hrs
  -> i myœlê, ¿e to mój najwiêkszy atut! ;))

31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Moja wersja


Explanation:
Rany Boga, co się dzieje,
wirus na dysku szaleje!
Sam go sobie skopiowałem
z jakiej¶ płyty zawirusiałej,
teraz sobie w brodę pluję
i na nowo formatuję!



Alina Brockelt
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik: Tyz aby pikne, Paniusiu...
3 mins

neutral  leff: ale to jest szeœciowiersz, (prawie) regularny oœmiozg³oskowiec z rymem pó³torazg³oskowym. Na fraszkê by siê nada³, ale limeryk to to nie jest. Zdyskwalifikowaæ (pkt. 6 Regulaminu ) ;Pb
4 hrs
  -> Oj, Chyba Ci na nastêpnym powwowie przy³o¿ê... ;-)

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Odpowiedź na Pytanie Konkursowe III/1


Explanation:
Prosto z kompaktu z Ameryki
Kopiowałem muzyczne pliki.
No i złapałem wirusa,
Takiego Made in USA.
Więc będzie format C: miast muzyki.

====
Ponieważ nie bardzo potrafię spełnić wymogi pkt. 3 regulaminu, to skorzystam z pkt. 6 - co są warte takie limeryki, co w pierwszym wersie nie mają nazwy geograficznej? Uprzejmie więc proszę o uwzględnienie mojego protestu i przyznanie mi punktów w trybie natychmiastowym.

Z góry dziękuję za pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.
Z poważaniem
leff

leff
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15
Grading comment
Żyry w 4-osobowym składzie:
1. Stanisław A. Trojanowicz (przewodniczący)
2. (...)* (...)*
3. (...)* (...)*
4. (...)* (...)*

* Ustawa o ochronie danych osobowych

Odbywszy posiedzenie (wirtualne i nie) w dniu 02.03.2004 ogłasza co następuje:
Pierwsze miejsce: limeryk autorstwa Leffa
Drugie miejsce: limeryki autorstwa Lee mOnki i NowEvy

Punkty otrzymuje tym samym Leff przejmując prowadzenie w rankingu z sumą 4 punktów...

Wyjeżdża mi tu Leff z USA -
żeby nie wyjść na leww-USA!
Drogi Leffeie (może Lwie)
Niechaj każdy (Ź)dziś już wie,
że to Ty zgarniasz bon-USA!!!

PS. Ocena jest rzeczą subiektywną, więc mogę mówić tyko o własnym wyborze. Jak dla mnie limeryk Leffa był "najgładszy" i najbardziej stylowy... A poza tym mi osobiście podoba się ten wers z "format c: miast muzyki" - jak to przeczytałem, to mnie ciary przeszły, bo mnie to za kilka dni czeka... (wszystkiemu winien Billy)!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  *eva*: wiedziałam, że zrobisz użytek z punktu 6 ;p
12 mins
  -> ciekawe sk¹d u Ciebie taka pewnoœæ ;-P

1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +2
limeryk dla skomputeryzowanych


Explanation:
raz kozie śmierć:

Dysk C mi cosik kuleje
Wirus w nim postrach sieje;
Skąd wirus u niego?
Z sidiroma chorego,
Sformatuję go, to wydobrzeje!


:o( ?? :o) ??


--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 30 mins (2004-02-29 21:56:46 GMT)
--------------------------------------------------

Przepraszam, głupio wygląda moja odpowiedź, ale to nie moja wina!

*eva*
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  A_Lex: wygl¹d siê nie liczy, to nie konkurs piêknoœci ;) a treœæ-przednia :))
19 mins
  -> dzięki podnioslas mnie na duchu ;o)

agree  Jerzy Czopik: Jeno nikomu tego nie ¿yczê w naturze, ale pisaæ o takich przypa³oœciach Waæpanna umicie :-)
23 mins
  -> ale wirus jakis musi mi tak mieszac w odpowiedziach ;( dzięki!

neutral  leff: jak nie Twoja wina, jak Twoja. Wnioskujê o odrzucenie tej odpowiedzi z powodu zbyt d³ugiego wersu 3 (line 3 too long!) :-D // Rzucasz kalumnie na Jerzego? Oj, czekaj Ty, już on Ci da kombinowanie ;-P
1 hr
  -> :-D line 3 jest zdecydowanie too long! ha! a może to moderatorzy cos kombinują? ;p // moderator nie jedno ma imię ;p

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +2
III/1


Explanation:
limeryk przed północą, czyli z życia tłumacza:

Komp mi się zbiesił. Potrafił!
Wirus w nim hulał "Kadafi",
bo przegrałam stertę śmiecia
ze Stadionu 10-lecia.
I miesiąc pracy szlag trafił!


lim0nka
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: A tu siê nawet nie bêdê czepia³. Przecie¿ ka¿dy widzi jak kulawy jest ten limeryk. A stadion jest X-lecia :-P
3 hrs
  -> i znowu siê czepiasz, chocia¿ dobrze wiesz, ¿e mnie to zupe³nie nie rusza

agree  Alina Brockelt: Wcale nie kulawy!!!
11 hrs
  -> dziêki, Alinko, ale ja siê gadaniem leffa nie przejmujê :o)

agree  Agnieszka Hayward: Pikne!
1 day 1 hr
  -> dziêki :) z ¿ycia wziête...

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
III/1


Explanation:
Używając laptopa na Tajwanie
Odkryłam na nim pliki zawirusowane
Źródłem ich płyta,
Dalej nie pytaj -
czeka mnie twardziela formatowanie!

Anna Bittner
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 44

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  leff: jakbyœ zamiast 'pliki Zawirusowane' da³a po prostu 'zawirusowanie' to i rym by Ci siê zgodzi³ i rytm. A tak to kicha, a nie limeryk. Tu ju¿ nawet do mêskiej solidarnoœci Staska nie muszê siê odwo³ywaæ ;-P
14 mins

agree  Agnieszka Hayward: Œlicznoœci
4 hrs

1 day 3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
III/1


Explanation:
W Napędzie panoszą się same wirusy.
Skąd one w mym kompie, złośliwe mikrusy?
Musiałam przedobrzyć z piratowaniem.
Nie poratuje mnie nawet formatowanie.
Wiem! Z dysku zrobię obrusy.

"Napęd" ma być z dużej litery,
bo to taka wewnątrzkompowa
nazwa geograficzna :)

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  lim0nka: te¿ œliczne :)
7 mins

1 day 12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
debiut :)


Explanation:
Na Twardzielu mam wirusy!
Skąd się wzięły? Łeb mam pusty!
pewnie sam żem sobie winny
przegrywając z CD filmy
Format, format, sio psikusy!

Twardziel u mnie też robi jako "miejscowość" .
Proszę o łaskawość gdyż to mój totalny debiut :)

Agnieszka Socha
Native speaker of: Native in PolishPolish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search